![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Virusuitbraak? post #59 ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 april 2020 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het virus moe wordt, is het niet in Belgie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, zo communiceert Nederland met diens burgers. Zo neerkijken op de lager geschoolde massa en anti-intellectualisme nog wat aanmoedigen vind ik eerder beschamend aan Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Weyland : 15 april 2020 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat we zien is in een soort van on the job training van onze experten terzake. We hadden vooruitziender dienen te zijn. Feit blijft. We waren slecht voorbereid en we zijn nog steeds amateuristisch bezig. Ondertussen legt de media veel te snel de schuld van de verspreiding van het virus bij de bevolking en niet bij het beleid zelf. Nieuwitems over fietsen of zitten op een bankje....really?! Echt niets beters in elkaar te knutselen!? Laatst gewijzigd door Bach : 15 april 2020 om 11:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie ook niet graag een motivatie van een overheid om het aantal slachtoffers te minimaliseren om het gekozen beleid te rechtvaardigen. Daarvan kan men België tenminste niet verdenken lijkt me. Laatst gewijzigd door Bach : 15 april 2020 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bach : 15 april 2020 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |