![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vroeger was de limiet 90 voor onnozele Weyts. Heel het stuk staat trouwens bol van trajectcontroles, maar die brengen blijkbaar niet genoeg op dat men ook nog flitsautos aan de kant moet zetten. Ach ja de volgende keer als mijn voorganger nog eens te traag rijdt, ga ik daarna het niet meer recuperen maar gewoon die van de baan rijden. Overigens is het hier zo dat ze altijd op de rechte stukken staan zonder bebouwing en zonder zijstraten. Voor verkeersveiligheid zijn er wel andere plaatsen om te staan maar die brengen minder op waarschijnlijk. Laatst gewijzigd door Glennos1 : 16 april 2020 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jammer dat je niet kan helpen
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hij heeft gezegd dat hij de coronamaatregelen die HEM absurd leken NIET zou handhaven. dit komt neer op een vrijgeleide voor potentiele overtreders.
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat de ene burgemeester WEL de coronamaatregelen mag negeren en de andere NIET? of is het dat niet?
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in die 5 procent kunt ge toch al ferm missen. Bijvoorbeeld als prof in communicatiewetenschappen. Bijvoorbeeld ook als baas van de flikken, om tips te geven de flikken bij de neus te nemen. Wel akkoord: een halszaak is het niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Als gij het zegt dan zal dat onvoorwaardelijk en zonder argument wel zo zijn zeker
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder over onzen Bart: eerst van uw oren maken dat er strenger moet opgetreden worden en dat de federale maatregelen moet afkondigen omdat hijzelf onbekwaam is. En als die maatregelen dan afgekondigd zijn zeggen: dat doe ik niet.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 april 2020 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als het hier bij blijft, veronderstel ik dat hij zijn les heeft geleerd. Marino is absoluut geen slechte burgemeester. Ik heb meermaals op hem gestemd. En ik ga dat blijven doen. De reden waarom ik zo reageer: hij is ook maar eens mens, en soms maken mensen fouten. Afhankelijk van de zwaarte en de aard van de fout is er een bepaalde sanctie nodig, of niet. Ik vind dit zoals jij zegt geen halszaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar enkel op voetgangers, tweewielers, personevoertuigen en lichte vrachten. Er zijn zelfs speciale landbouwvoertuig sluizen aangebracht aan de afgesloten grensovergangen. Wat wil zeggen dat men met een personenvoertuig niet de grens overgeraakt, dat men wel met een landbouwtrekker de grens mag oversteken. Maar men zit hier te kappen om de paar burgervaders die menselijk blijven tegenover hun stadsgenoten. En terwijl de Vlaming door de Vlaamse politici word uitgemolken met de coronaboetes, zijn er in Wallonië amper controles en worden er in heel Wallonië nog minder coronaboetes dan in een kleine Vlaamse dorp. Arme domme Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weyts wilde zorgen voor duidelijkheid en overal 70 toepassen, op plaatsen waar het mogelijk is, mag mits het plaatsen van borden 90 gereden worden. Veel gemeentebesturen en ... hebben nu platen geplaatst van 50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kilometerteller van een wagen wijkt echter enkele kilometers af: Er stond dus iets meer dan 80 km/u op de teller De politie heeft 79 gemeten. U krijgt 6 km respijt. U heeft dus officieel 3 km / per uur harder gereden dan de toegelaten tolerantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Awel, dan moet ik hem een dikke pluim geven. Toch één politieker die inziet dat absurde maatregelen afdwingen heel moeilijk is. Voor de politie is het duidelijk, nu kunnen ze de echte problemen aanpassen. Een dikke pluim voor Bart De Wever, burgemeester van 's lands grootste stad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |