![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 3 mei 2020 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bepotelen is daarbij nu eenmaal de bedoeling... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 mei 2020 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik ben die koppels in supermarkten ook beu.
Gewoon op aanspreken en desnoods de baas van de boîte er bijroepen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We splitsen ons gewoon op, al bij de wachtfile buiten de winkel, elk met een kar, shoppen apart, met mijn zoon in mijn kar en komen weer samen aan de kassa waar we alles samen afrekenen, Nog nooit miserie mee gehad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk in een vliegtuig dat al van bij de uitbraak niet had mogen vliegen. Hopelijk sluiten ze hem nog een 3 tal weken op in zijn kot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je op een gewone weekdag 's morgens vroeg naar een supermarkt gaat is er nauwelijks volk, geen wachtrij en als je snel kan winkelen nog niemand voor of achter je aan de kassa. Dat is voor mij het meest ideale moment om daar binnen te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap dat gedoe met die verplichte winkelkarren ook niet, het is niet wettelijk verplicht want in sommige supermarkten moet je geen winkelkar nemen. Het is een zootje met al die winkelkarren, zeker in kleinere supermarkten met smalle gangpaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die deductie maken is te moeilijk voor sommigen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Klopt wel, die karren maken het net moeilijker om afstand te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu ja, zeker geen zaligmakend land. Het is eigenlijk een behoorlijk corrupt land. Iedere persoon die verschijnt in een rechtbank wordt er schuldig verklaard en bestraft, omdat authoriteiten geen gezichtsverlies willen lijden. Feiten interesseren hen niet. Er zitten veel mensen onschuldig in de bak in dat land waarvan de rechter weet dat ze onschuldig zijn. Die toestanden bestaan ook in Westerse landen, maar in Japan is het een graadje erger. Ik zou zeggen dat België beschaafder is dan Japan, al is Japan wel veel netter. Laatst gewijzigd door Weyland : 3 mei 2020 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tom Waes trekt wel hard van leer tegen particulieren die chirurgische maskers dragen, hen bestempelend als egoïsten. Ik bezit er toevallig eentje. Gekregen van mijn ouders (contactloos). Gelukkig bezit ik er ook katoenen, anders kan ik blijkbaar op boze blikken rekenen.
Laatst gewijzigd door Weyland : 3 mei 2020 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |