![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het al geen burgeroorlog veroorzaakte dat men niet op een bank mocht gaan zitten, dan zullen pietluttigheden als deze dat ook niet veroorzaken he. Fundamentele vrijheden zijn eraan, voorgoed. Zonder slag of stoot. Dat is rap gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Alhoewel, misschien kunnen de nog te komen CORONAVIRUS toestanden nog wel voor verrasingen zorgen. Naargelang van wat zij in alle willekeur nog allemaal gaan beslissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bijlage van vorige tussenkomst. Het is afgelopen met het West-Vlaams machtmisbruik van Gouverneur en bepaalde kustburgemeesters. Waar mijn huis is bepaal ik wel zelf! Tweedeverblijver dagvaardt Belgische staat https://www.tijd.be/politiek-economi.../10226559.html Tweedeverblijver eist 50 euro van België per dag dat hij niet naar kust kan https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05...-niet-naar-ku/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuke uitleg overigens: "“Als men mij morgen zegt dat ik een roze hoed moet dragen in de strijd tegen corona, dan zal ik dat doen ?*ls men mij zegt waarom. De vraag is hier niet waarom wil men naar een tweedeverblijf, maar wel waarom niet? En dat is hier niet aangetoond” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zou er toch maar niet vanuit gaan dat er massaal volk gaat komen, als je ziet want men van plan is
https://www.hln.be/in-de-buurt/knokk...cing~a1dbd11c/ Krijg al claustrofobie als ik de foto zie. Voorts is er helemaal niets te beleven aan de kust, geen optredens, attracties enzovoort. Voor de winkelstraten hoef je het ook al niet te doen. Het zijn juist dezelfde winkels als in het binnenland. En op restaurant gaan aan de kust is ook verre van origineel, een tomaat garnaal of mosselen kan je overal vinden, kwaliteit is daar echt ver te zoeken. ![]() Laatst gewijzigd door elsina : 13 mei 2020 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatste nieuws van de "gesloten" kust.
Het naaktstrand in Bredene gaat dicht en een eigenaar van een vakantiewoning hier spant een proces in omdat hij niet naar hier mag komen. Heeft een advocaat aangesteld die bij de minister 50€ per dag wil los krijgen voor elke dag verlet .... Binnenkort een geding omdat men in Bredene niet meer in zijne blote charel mag rondlopen ...? Wordt vervolgd .......
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een idioot. Die begrijpt de essentie van wet en staat niet blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Walen hebben beslist om massaal naar de Belgische kust af te zakken als de deuren opgezet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat maar komen, we zijn de sporen reeds aan het doortrekken tot in zee dan zijn ze direct ontsmet ook voor ze naar het strand zwemmen.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, we mogen nog steeds niet naar de kust en bijgevolg kan ik een appartement niet klaar maken om weer te verhuren. Misschien moet ik me maar aansluiten bij die flipper die 50€ per dag vraagt. Het kost me nu al minstens twee maand huurderving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geld is niet alles Skob.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het ikke en de rest kan stikke is één van de oorzaken dat we zitten waar we zitten, een pandemie en opgesloten in ons kot. Ooit komt de mens er wel weer uit "maar véél zal anders zijn" en hopelijk denken we dan goed na over hoe we verder willen......
![]() |