![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Maar dat durven zeggen wordt afgedaan als racisme en daar mag niet over gesproken worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juni 2020 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Indien één van uw voorouders zogezegd een Oostenrijker was, kan dit nu niet echt meer bewezen worden. Daarom wordt er beperkt tot het wel bewijsbaar volkschap (etniciteit) van de oudervaders en oudermoeders. Om de Vlaamse aard van ons land te beschermen, dient de instroom van vreemdelingen met onmiddellijk ingang op te houden. Dit wordt door een groot deel van de Vlaamse bevolking ook gewenst. De voorwaarden in bericht eenendertig is een poging om het Vlaamse volk op allerhande vlakken te verbeteren. Tussen ons gezegd, ik zou uw zoon niet meer aanraden om te trouwen. Hij zal dit later ongetwijfeld op geestelijk en geldelijk vlak beklagen. Mijn oudervader zei steeds: Ze mogen komen met hun handtas maar niet met hun reistas! Hoogachtend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, u plaatst hier maar wat berichten zonder enige inhoudelijke waarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Samen met mijn gezin gaan we jaarlijks op bezoek bij onze familie in Oostenrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien men uw twijfelachtige wijze van denken doortrekt, kan men met "Limburgse ouders" ook mensen woonachtig in het verwaalst dorp Limburg/Wezer (Limbourg-sur-Vesdre) bedoelen of bij uitbreiding mensen woonachtig in het gebied van het voormalige Hertogdom Limburg. Dit zal u ook niet gewild hebben. De benaming "Limburg" voor het gebied bij benadering van het Graafschap Loon (Comté de Looz) is eerst tijdens het bestuur binnen het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden ontstaan, na 1815 dus. Uw voorbeeld inzake een aangenomen kind is ook vaag. Een vluchteling uit een buurdorp? Hoogachtend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je überhaupt waarover dat gaat ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 juni 2020 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heeft Limburg alles te maken met Vlaanderen. Het huidige Limburg. En het huidige Vlaanderen. We spreken heus niet over het Limburg uit de Oostenrijkse tijd of het Vlaanderen van Boudewijn met de IJzeren Arm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Meneer van de Berghe
Ten eerste hebt u hier geen bericht met inhoudelijk waarde vermeld. Eerlijkheidshave vallen berichten van echt inhoudelijke waarde in andere draden te lezen. Ik aanvaard uw opwerping dus niet. Ik bied met mijn voorstellen de oplossing voor allerhande vraagstukken terwijl jullie in hetzelfde bedje ziek willen blijven. Ten Tweede is het uw goed recht om uw uitgeweken verwanten in Oostenrijk te bezoeken. Ten derde trouwen is rouwen. Nogmaals: Een vast wijf in uw huis is geen goede zaak voor uw geestelijke en geldelijke gezondheid. met mannelijke groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=tCEZX50n__Q https://www.youtube.com/watch?v=JsafGuq9R88&t=162s Vervang de joden door mensen met andere huiskleur of andere dan "rechtse" ideologie. Snap je ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 juni 2020 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal geen "uitgeweken verwanten". Wel Oostenrijkers. Zoals ik al aangaf, ben ik van gemengde afkomst en heb ik mijn genealogische lijn Oostenrijks bloed. Het blijft een vreemde zaak dat u blijkbaar vroegere instroom van niet-Vlamingen aanvaardbaar vind, maar niet dat dit nu nog gebeurt. Wat moet er gebeuren met Vlaams-Nederlandse gezinnen? U weet toch dat er meer Vlamingen huwen met een Nederlandse partner dan bijvoorbeeld een Waalse. Waarom het tegenwoordig niet aanvaardbaar is om met een Nederlandse of Oostenrijkse partner te huwen, hebt u tot op heden niet uitgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zou toch moeten weten dat de reductio ad Hitlerum al lang geen hout meer snijdt. Het toont aan dat u gewoonweg nog nooit hebt nagedacht over asielbeleid, migratie, integratie... en blijkbaar die denkoefening ook niet wenst te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u uw redenering doortrekt, bent u historisch ook niet veel met "Limburg". Voor de Franse inval had de naam Limburg betrekking op een heel andere gebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forum-kapo, het wel iets, natuurlijk.