![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Blijkbaar komen jullie volk te kort. Ja het interesseert ons helemaal niet met hoeveel we betogen.... Tss Laatst gewijzigd door solidarnosc : 3 december 2004 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik was erbij donderdag. Aan de goeie kant, de linkse kant, want trots zou ik mij niet voelen als ik daar nazi-uitspraken sta te roepen. U weet wel, nazi´s, die mensen die HItler gelijk geven dat hij meer dan 3 miljoen mensen heeft laten afslachten,vergassen,verkrachten,vermoorden... omdat hij zichzelf beter vond dan de rest. En zeggen dat terrorisme enkel iets is voor de moslims e
![]() Maar goed, dit gezegd zijnde, 44 betogers zijn er opgepakt en diegene die ik heb zien oppakken waren allemaal "linkse". Geen enkele "rechtse" is opgepakt, toch niet dat ik gezien heb. En nochtans zijn er langs beide kanten slagen gevallen. Rellen is tussen 2 groepen, er vallen altijd wel slagen langs beide kanten dus ga niet af op beelden van de VTM om uw oordeel te vellen. Dat duurde 2 minuten, de rellen duurden 2 uur. @LLore: sorry jong, veel mensen heb ik daar niet zien staan met een fototoestel, we hadden andere dingens aan ons hoofd op dat moment dan een paar kiekjes te nemen ![]()
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoe anders, wij hebben ook trappen en slagen gekregen op ons gezicht. Van rechtsen, die zijn niet opgepakt. De politie trok ons uiteen en ze liepen achter ons aan en waarom niet achter de kaalkoppen, verklaar dat eens?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ge zoekt hetzelf en dan kom je klagen. Extremen horen niet thuis in onze maatschappij,niet langs links en niet langs rechts,en Flikken doen gewoon hun werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
2 vechtende kampen; en slechts 1 wordt geviseerd. Mijn opinie: de beide kampen hadden een stevig crapuleus kantje. ![]() Laatst gewijzigd door boeha : 4 december 2004 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Men pakt u opt omdat je crapuul bent dat niet eens een betoging kan organiseren, of jullie rollen al vechtend over de straat.
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
trouwens men heeft die krakers ook niet opgepakt,die vanop de daken alles naar beneden gooiden in de week. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarom is er dan niemand van de ene crapuul-groep opgepakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Om te vechten moet je maar met 1 zijn ![]() In het eerste geval zal de politie er maar 1 oppakken, in het tweede allebei
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De 2 partijen raakten slaags; dus moeten voor mij in beide kampen de agressieve baasjes opgepakt worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat iedereen van het NSV braafjes en vredevol bleef toekijken, ... Blijf maar zo zwart-wit denken; je komt er zeker en vast heel ver mee in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En flikken doen hun werk, maar niet altijd correct en eerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |