![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In princiepe kan ik zo een verhaal gaan verzinnen, heb alleen maar een aantal mensen nodig die me gaan geloven en hupa ik ben de developer van een nieuwe godsdienst, of spreken we dan van een Clan? hmm... dan zou het christendom en islam ook clans zijn, klein begonnen en uiteindelijk een van de grootste geworden.[/font] [font=Arial][/font] [font=Arial]Ik heb helemaal geen probleem met mensen die kracht zoeken in hun geloof (als in kracht om het verlies van een dierbare te verwerken oid) maar gelovigen die hun geloof als enige ware geloof zien zijn gewoon extreem dom (respectloos zelfs) net als mensen die zeggen dat goden niet bestaan en dat met alle geweld willen bewijzen (hier hoor ik niet bij)[/font]
![]() |
![]() |