![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dotaties zijn bedoeld voor de werking van partijen. Dus voor betalen werknemers, administratie en werkingskosten.
Niet om op te potten en winst mee te maken.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn wel half zot, maar niet helemaal hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, mij niet gelaten. Maar kom niet zagen en klagen als de Overheid dan ergens anders overdreven veel geld aan geeft.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dus dat u de zuilen, u weet wel, de vehikels van de andere partijen die dienen om cadeautjes uit te delen aan de eigen basis, graag afgeschaft wil zien?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'middenveldsorganisaties' niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alsof er een verschil is
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nva is perfect bereid om de partij-subsidies drastisch te verminderen, op 1 voorwaarde: het moet eerlijk blijven. 1 stem bekomen, is 1 jeton subsidie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dus politiek ondenkbaar in Belgie.... ![]() En bovendien (mijn dada)...blanko stemmen krijgen ook "jetons" en die worden NIET "geapparenteerd" over de rest,die worden gewoon niet uitbetaald! Laatst gewijzigd door kelt : 10 juli 2020 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed niet dat N-VA daden van koophandelt stelt. De winst die ze maken is dus uitsluitend vermogenswinst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=37 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor gebruikt de N-VA de dotaties? Waar vind ik het doel van de dotaties terug? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een eigen pand verwerven i.p.v. eeuwigdurend huren, is een blijk van het budget beheren zoals een goede huisvader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onmiddellijk akkoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huuropbrengsten, hiermee betalen we de lening af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuilen gelijkstellen met het Middenveld is een perfide tactiek.
Hierzie: Mieke Vogels daarover. Zij wil net zoals de NVA de Zuilen aan banden leggen. https://www.oikos.be/tijdschrift/arc...ontzuilen/file Citaat:
|
![]() |
![]() |