![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles is te koop. Zelfs een nationaliteit is te koop.
Nog eens het bewijs dat iedereen door iedereen wordt gediscrimineerd. De arme drommel door de welstellende de welstellende door de rijke en de rijke door de superrijke. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 juli 2020 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp nog steeds niet dat er nog steeds mensen zijn die naar landen willen afreizen en daar meestal véél geld gaan uitgeven.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel geld uitgeven? In Turkije? De meesten gaan er naartoe omdat het nog goedkoper is dan Spanje. Blankenberge- of Benidormvolk dus.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indertijd.
Laatst gewijzigd door Rudy : 17 juli 2020 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De echte reden is veel eenvoudiger. 'Ze mogen mensen (broer, zus, ouders, ...) die nog ginds wonen, ondersteunen. Natuurlijk doen ze dat massaal, temeer omdat ze dat mogen aftrekken van het belastbaar inkomen. Het geld gaat echter niet naar de familie, dat gaat netjes op de eigen rekening. Als ze in Turkije aankomen, hebben ze een hoop geld op "hun" rekening staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat iemand daat om de één of andere reden niet met akkoord zal die gelijk uitgezet worden naar land van herkomst. Aan het bovenstaande zal een héle dikke MAAR vasthangen denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2020 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhaling van andere draad:
als Kim Clijsters de Amerikaanse nationaliteit aanvraagt, maar graag de b. zou behouden, moet haar dat dan verboden worden? Wat doet dat meiske mis? (en in mijn directe familie heb ik een soortgelijke situatie, maar dan niet met de usa, en beiden zijn Vlaams van geboorte) Jullie bestrijden alle bezoekers van het bos. Terwijl je alleen de stropers moet bestrijden en niet de recreanten die het bosreglement secuur toepassen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al kunnen de mensen, die wel akkoord gaan, niet vrijwillig hun Turkse nationaliteit opgeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je je gedraagt volgens de regels van beide clubs: waarom niet?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel stilaan tot het verleden behoren. De eerste decennia zullen er geen toeristen nog naar Turkije kunnen. Al die nieuwe grote resorts zijn ten dode opgeschreven. Die gaan nooit meer open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard denken velen hier dat iedereen met de dubbele nationaliteit een gevaarlijke terrorist is die vrij van het ene land naar het andere huppelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik vijf jaar of meer in Nederland woon, maak ik aanspraak op de Nederlandse nationaliteit. Mocht ik dat ooit overwegen, dan ben ik als EU-burger verplicht mijn Belgische op te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag zich als Hongaar in België vestigen en niemand kan je zelfs verplichten om één woord Nederlands of Frans te leren. Ben je van buiten de EU dan moet dat opeens wel. Een hoogopgeleide Japanner die moet hier inburgeren...een boer uit het Bulgaarse hooggebergte niet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 juli 2020 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn talloze niet EU landen waar het niet hoeft je Belgische nationaliteit op te geven.
|
![]() |
![]() |