![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() Drßukk4ke© wrote:
> gelukkig , een burka verbod. > > ik schrok even, ik dacht een Bukkake verbod.. Veeg uw mond af voor ge in deze groep begint. -- Karel "de Jazz" Jansens "When any government, or any church for that matter, undertakes to say to its subjects, 'This you may not read, this you must not see, this you are forbidden to know,' the end result is tyranny and oppression, no matter how holy the motives." (Robert A. Heinlein) |
![]() |
#42 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Karel \"de Jazz\" Jansens"
<[email protected]>, die Sun, 05 Dec 2004 21:47:04 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Drßukk4ke© wrote: > >> gelukkig , een burka verbod. >> >> ik schrok even, ik dacht een Bukkake verbod.. > >Veeg uw mond af voor ge in deze groep begint. Vergeet uw 8erwerk ook niet te vegen! :-))) -- Fusti |
![]() |
#43 |
|
![]() Karel "de Jazz" Jansens wrote:
> Drßukk4ke© wrote: > >> gelukkig , een burka verbod. >> >> ik schrok even, ik dacht een Bukkake verbod.. > > > Veeg uw mond af voor ge in deze groep begint. > ik neem niks in mijn mond , ik geef alleen maar.... |
![]() |
#44 |
|
![]() Adrie Herwijer wrote:
> On Sun, 05 Dec 2004 20:32:47 GMT, Drßukk4ke© <[email protected]> > wrote: > > >>gelukkig , een burka verbod. >> >>ik schrok even, ik dacht een Bukkake verbod.. > > > Ik dus ook, jij dirty mind haha > > Heb je de laatste GGG video al? > > A3 yep , hij is weer vet :) |
![]() |
#45 |
|
![]() Fullator wrote:
> On Sun, 05 Dec 2004 21:17:10 +0100, Thamon <[email protected]> wrote: > > > >>>Fullator >> >>Nogmaals, je hebt nog steeds geen poot om op te staan. Fullator. Erger >>nog, je hebt niet eens een stevig zitvlak om je fatsoenlijk op neder >>te zetten. Je hebt trouwens überhaupt geen vlak. En niveau al helemaal >>niet. > > > En al die retoriek om te verbergen dat je te laf bent om op mijn > uitdaging in te gaan, omdat je weet dat je dat geld gaat kosten. > > Iedereen weet hier intussen dat je fake bent. En je vertrouwen in > eigen kunnen is zo infinitesimaal dat je de confrontatie dus maar > liever uit de weg gaat. Een hete luchtballon dus. > > Lafaard ! Zijt gij nog altijd op die Thamon aan het antwoorden? Waw... -- Karel "de Jazz" Jansens "When any government, or any church for that matter, undertakes to say to its subjects, 'This you may not read, this you must not see, this you are forbidden to know,' the end result is tyranny and oppression, no matter how holy the motives." (Robert A. Heinlein) |
![]() |
#46 |
|
![]() On Sun, 05 Dec 2004 21:17:10 +0100, Thamon <[email protected]> wrote:
>>Fullator > >Nogmaals, je hebt nog steeds geen poot om op te staan. Fullator. Erger >nog, je hebt niet eens een stevig zitvlak om je fatsoenlijk op neder >te zetten. Je hebt trouwens überhaupt geen vlak. En niveau al helemaal >niet. En al die retoriek om te verbergen dat je te laf bent om op mijn uitdaging in te gaan, omdat je weet dat je dat geld gaat kosten. Iedereen weet hier intussen dat je fake bent. En je vertrouwen in eigen kunnen is zo infinitesimaal dat je de confrontatie dus maar liever uit de weg gaat. Een hete luchtballon dus. Lafaard ! Fullator |
![]() |
#47 |
|
![]() On Sun, 05 Dec 2004 14:58:21 +0100, Thamon <[email protected]> wrote:
>Een opkrikker voor je schrompel-ego? Om te laten zien dat je over een >riant inkomen beschikt en een dienovereenkomstige staat kunt voeren? > >>Fullator > >Je hebt nog steeds geen poot om op te staan. Erger nog, je hebt niet >eens een stevig zitvlak om je fatsoenlijk op neder te zetten. Je hebt >trouwens überhaupt geen vlak. Wat zou ik nog repliceren op een lege, laffe luchtzak? Neem de uitdaging aan of zwijg. PLONK ! Overigens: Visual Hugo is ook psycholoog, en niet de minste. En hij kent me persoonlijk. Het feit dat hij je plonkt zegt voor mij meer dan tienduizend woorden over je Grote Gelijk... Fullator |
![]() |
#48 |
|
![]() On Mon, 06 Dec 2004 01:34:59 +0100, "Karel \"de Jazz\" Jansens"
<[email protected]> wrote: >Fullator wrote: > >> On Sun, 05 Dec 2004 21:17:10 +0100, Thamon <[email protected]> wrote: >> >> >> >>>>Fullator >>> >>>Nogmaals, je hebt nog steeds geen poot om op te staan. Fullator. Erger >>>nog, je hebt niet eens een stevig zitvlak om je fatsoenlijk op neder >>>te zetten. Je hebt trouwens überhaupt geen vlak. En niveau al helemaal >>>niet. >> >> >> En al die retoriek om te verbergen dat je te laf bent om op mijn >> uitdaging in te gaan, omdat je weet dat je dat geld gaat kosten. >> >> Iedereen weet hier intussen dat je fake bent. En je vertrouwen in >> eigen kunnen is zo infinitesimaal dat je de confrontatie dus maar >> liever uit de weg gaat. Een hete luchtballon dus. >> >> Lafaard ! > >Zijt gij nog altijd op die Thamon aan het antwoorden? > >Waw... Nee hoor, ik heb hem zojuist geplonkt. Hugo was me zelfs voor en die kan wat hebben. Als hij bereid is eveneens duizend euro in consignatie te geven en samen met mij een tiental opgaven door te werken*, waarna het geld ongetwijfeld in mijn zakken verdwijnt, dan wil ik hem nog wel eens van antwoord dienen. Maar hij heeft al bewezen dat zijn onderste sluitspier de druk niet kan houden. Moet dat daar intussen al stinken, zeg. Dus gaat hij af als een gieter. In Vlaanderen: als een reiger. En stopt het hier. * we houden het heel eenvoudig: een paar rondjes scrabble, wat cryptogrammen, enkele kruiswoordraadsels uit de Herald Tribune, een variant op het groot dictee der Nederlandse Taal, een soort tien voor taal en wat parate taalkennis. We willen het hem niet te moeilijk maken. De eerste die zes uit elf haalt, wint. Alle opgaven tamperproof, in gecontroleerde omstandigheden en zonder enige assistentie uiteraard. (ai, zonder Google, dat moet voor hem lastig zijn). Je zou hem een gang zien gaan. Maar het mag niet zijn. Hij is zwakzinnig, maar toch niet zo erg dat hij zijn voordeel niet weet zitten. En hij heeft uiteraard ook geen duizend euro op overschot. Fullator |
![]() |
#49 |
|
![]() On Sun, 05 Dec 2004 22:39:37 GMT, Drßukk4ke© <[email protected]>
wrote: >Adrie Herwijer wrote: > >> On Sun, 05 Dec 2004 20:32:47 GMT, Drßukk4ke© <[email protected]> >> wrote: >> >> >>>gelukkig , een burka verbod. >>> >>>ik schrok even, ik dacht een Bukkake verbod.. >> >> >> Ik dus ook, jij dirty mind haha >> >> Heb je de laatste GGG video al? >> >> A3 >yep , hij is weer vet :) Ik probeer telkens "ich schluck alles" te downloaden, die meid is zo mooi, maar kom telkens niet verder dan de eerste paar seconden. Ga hem denk maar bestellen op DVD. A3 |
![]() |
#50 |
|
![]() .... om de rest van die patatkoppen af te schieten
A3 |