![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
Spijtig dat er geen groepje vanwie de naam niet gezegd mag worden in de buurt was dan had de politieagent ook wel een paar motten gehad.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2- omdat een agent niet zomaar zonder aanleiding de identiteit mag controleren 3-omdat die agent probeert eigen verzonnen regels op te leggen buiten de wet om 4-omdat het een agent is 5-omdat het een agent is 6-geen idee Die gast is een marginaal, maar hij was gewoon in zijn recht. Hij deed wettelijk niets verkeerd tot die agent hem ging lastigvallen. Daarna kun je inderdaad spreken over smaad aan de politie, maar dan is de vraag weer in hoeverre die agent dat uitlokt door zijn gedrag. Een persoon die pepperspray een wapenstok gebruikt omwille van het niet dragen van een mondmasker waar dat niet eens verplicht is, is in elk geval niet het soort agent dat ik wil zien. Een boete voor die marginaal wegens smaad en een jaartje bureauwerk voor die agent lijken mij gepaste straffen. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als die politieagent in het ongelijk wordt gesteld...en dus ook die "stadwachten" waarvan sprake,dan is er in Roeselare,per onmiddelijk,GEEN mondmaskerplicht meer.....
Iets wat niet kan gehandhaafd worden bestaat niet.... |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Dat is de buurt waar ik ben opgegroeid,ik vraag mij af of de agent(die ik overigens 100% steun)dezelfde bravoure aan de dag zou leggen 300 meter verder,in wat in de volksmond de gaza-strook wordt genoemd.
|
|
|
#46 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
2) Een agent mag ten alle tijden een ID vragen. Die gast verdiende gewoon een pak slaag, zeker op 39 jarige leeftijd. Hopelijk een dikke boete wegens smaad en weerbarstigheid. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voor de mensen die denken dat die flik correct heeft gehandeld, wacht maar tot em zen sanctie krijgt. Ik voorspel een maandje schorsing.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 27 juli 2020 om 17:20. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Nee, de belachelijk maatregelen van geen mondmasker als je aan het skaten bent en wel eentje opzitten als je effen langs de kant gaat uitrusten zorgt voor al die problemen.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uitbaters kunnen zelf geen sancties nemen, en dus roepen ze de politie ter hulp. Het lulletje was duidelijk in fout en ging de politie dan ook nog eens uitdagen. Wie niet horen wil moet in dit geval maar eens voelen.
|
|
|
|
#50 |
|
Europees Commissaris
|
Een boete wegens smaad, ja, dat heeft de man verdiend. Een slag in het gezicht hoort niet bij een politie-optreden, in geen enkel geval. Met fysiek geweld reageren op enkele woorden is er ver over.
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe ga je hem een boete geven als hij zijne pas niet wil laten zien ?
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#53 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Als het gefilmd geweest was dan he. Maggie de Block's mondmasker-orders moeten onverwijld worden uitgevoerd en gehandhaafd. Desnoods met grof geweld. |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
t'is geen schande om in dat soort buurten niet in je eentje te gaan patrouilleren. Als je er daar ene aanspreekt, staan er direct twintig rondom je.
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
toch niet zó moeilijk ? |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nochtans klagen die gasten dat net zij altijd harder worden aangepakt en geviseerd. T'ja wat is het nu ? |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er worden er daar alle dagen opgepakt. Het loopt daar al eens uit de hand daar niet van maar in 9 op de 10 gevallen gaat alles daar volgens de normen. Uiteraard staat dat dan niet in de gazet noch op de media filmkes. Nochtans laat de Franse televisie veel interventies zien van patrouilles in de Parijse achterbuurten.....die gasten worden ook opgepakt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juli 2020 om 20:19. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banneling
|
en dat is precies wat men gedaan heeft, met behulp van wat motiverend duw- en spuitwerk.
Bij de echte nazi's hing hij ondertussen al 2 dagen aan zijn duimen omhoog terwijl hij werd lam gemept met een betonijzer. Laatst gewijzigd door parcifal : 27 juli 2020 om 20:35. |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 27 juli 2020 om 20:37. |
|