![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens, de website van meneer Suikerberg is daar niet om U te laten communiceren met "vrienden". Die is daar enkel om aan uw data te geraken en U reclame voor uw neus te schuiven. Maar omdat men meer vliegen vangt met stroop dan met azijn, moet meneer Suikerberg, opdat ge hem rijk zou maken door naar reclame te kijken en data af te staan, U ook wel een paar dingen laten doen op zijn website die jij denkt van leuk te vinden. Ik vind meneer Suikerberg een genie, om zo rijk te worden door zoveel onnozelaars de reclame te laten bekijken, de data doen af te staan, en zijn website te stofferen zoals meneer Suikerberg het leuk vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor specifieke "hobby's" lijken discussiefora toch veruit het interessantste, want daar interesseert het onderwerp U, en niet zozeer de mensen. En als je echt iets wil vertellen "aan de wereld" bestaat een heel oude oplossing: een website opzetten. Het simpelste is een blog. Ik begrijp echt niet wat facebook als meerwaarde heeft, tenzij misschien om naar nieuwe contacten te zoeken (wat de oorspronkelijke functie was). Een soort groot telefoonboek zeg maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam deze toevallig tegen op tscheld:
https://www.tscheldt.be/compromis https://www.tscheldt.be/wp-content/u...-2045x2048.jpg Nou , wat moet men hiervan denken ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de reden waarom hij dingen, in dit geval afbeeldingen van Zwarte Piet er af haalt is bedenkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() En straks stort Van Grieken nog wat geld aan Facebook....
Zuckerberg lacht ze allemaal in hun gezicht uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag interessant artikel in de krant: onderstaande foto zou vandaag tot gevolg hebben dat de matroos in de bak zou vliegen. Het blijkt dat het meisje de matroos niet kende, en die kus helemaal niet wilde. Aldus lijkt het me logisch dat in het kader van #metoo deze foto overal wordt gebannen. Tevens dient het standbeeld dat hiervan werdt gemaakt per direct te worden verwijderd.
Kom, waar wachten we nog op? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze trekken veel meer dan de OVLD Ahja, dat geld wordt verdeeld volgens de democratische uitslag van de kiezing. Je weet wel, steeds minder kiezers voor de OVLD.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Het verwondert me dat de "democratische partijen" die wet nog niet hebben aangepast om het VB een pad in de korf te zetten. Maar wacht... dan zouden ze ook zichzelf minder geld moeten uitkeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat belet Suikerberg om die joodse karikaturen en zwarte pieten te publiceren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Iets met een boemerang...
Facebook weigert cover met zwarte vrouw "Maandblad OPZIJ kan de cover van de nieuwe editie niet op Facebook delen. De cover zou in strijd zijn met de richtlijnen van het sociale platform. Volgens OPZIJ zou de weigering te maken hebben met de vernieuwde richtlijnen van Facebook. Daardoor is het niet meer mogelijk om een foto van zwarte piet (of andere vormen van blackface) te plaatsen." https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...?ocid=msedgdhp ![]()
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje consequent blijven. ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Wsl zal deze toestand dan weer leiden tot het 'toelaten' van foto's van zwarte Pieten. De BLM-ers en de schaamwitten van dienst gaan dit niet graag horen. Enfin, boemerang dus. ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of dat programma ook zou werken, als men op FB een foto (-shop) zet waar Sinterklaas en Martin Luther King samen zouden opstaan.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MLK in kostuum zal niet als zwarte piet herkend worden.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ook degene die het meeste stemmen heeft, het minste geven, onder het mom, die hebben al inkomsten genoeg door de postjes en mandaten.
|
![]() |
![]() |