![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, sorry.
'k Zalt goe maken met eentje voor onze KaDee: ![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BB! Marianne de France. Ze heeft er overigens grote ambras en heeft zelfs laatst laten uitschijnen dat ze haar geliefde Frankrijk wil verlaten.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de recente gebeurtenissen om de Belgische stranden is deze outfit beter geschikt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() La Bardot, ooit de mooiste vrouw ter wereld, is ook al ver in de 80. Niet velen die haar evenaren op die leeftijd, en dat zonder kunstmatige ingrepen itt Donatella V. ('t uitgemergeld levend lijk) die 20 jaar jonger is. Blij dat je terug bent. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ideaal als je carpaccio wil van bontkraagjes.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rosse ma was ook goed paalbaar.
![]() Misschien moet dit naar de tenendraad.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 17 augustus 2020 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Kelly !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs na haar incestueuze relatie met Al?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van die knappe van Versace was trouwens helemaal over mijne kop gevlogen, amaai! Had geen idee. (Ik dacht eerst dat het een foto was van hier, maar soit: "missen is menselijk", zou Phil Bosmans mijn troosten.)
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi.
Ra ra wie ben ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick Dewael voor zijn seks-operatie ?