![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig voor U maar je had het waarschijnlijk liever anders gelezen. Dit zijn de woorden van een goede vriend van hem. ” De oude wordt Walter nooit meer volgens hem. “Drank en medicijnen hebben daarvoor een te verwoestende impact gehad, vrees ik. Maar naar het schijnt zou hij ook eens sporadisch als hij al wat wiet op de kop kon tikken een jointje hebben gesmoord ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2020 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie telt er zoiets nu? Moet een combinatie van hoerenloper en autist zijn.
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zo’n geval denk ik.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze weten maar al te goed hoe het afloopt. Maar kiezen er voor zo te leven. Andere keuzes zou hun leven zo vergallen dat ze dit niet aankunnen. Ze genieten van hun moment en verslaving. En persoonlijk geef ik ze geen ongelijk.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 augustus 2020 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die ZO erg en al jarenlang verslaafd zijn zien dat niet meer in. Hun hersenen zijn zodanig aangetast dat ze geen realiteitszin meer hebben. Wss voelen ze zich zelfs gelukkig, in hun roes. Wat betreft dat ze genieten van hun moment en verslaving: ja. Omdat ze niet meer weten hoe het vroeger was voordat ze verslaafd waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenzaamheid en gebrek aan perspectieven zijn de dooddoeners.
Verslavingen zijn een logisch gevolg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
K.D. is geheel -en alonthouder (bv. geen drank en geslachtsgemeenschap). Toch heeft hij enkele uitspraken gehoord die kunnen bijdragen tot de inhoud van deze draad. Hoerenlopen zou voordeliger zijn dan een vast zagend wijf in huis. Hoerenlopen is in enkele landen zelfs spotvoordelig (bv. Griekenland). Hoerenlopen is in Vrankrijk verboden. Trouwen is een goedgekeurde wijze van hoerenlopen. Een werkmakker heeft ooit WM tijdens het welgekende liedgebeuren te Durne (oorspronkelijke benaming van het Henegouwse Dour) tegen het lijf gekomen. De man zou inderdaad knettergek zijn. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() De uwe, Dempertjen! De andere stinken naar stront (kak)!
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet graag dat iemand antwoordt in mijn plaats.
|
![]() |
![]() |