![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je een VB’er? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 76,92% |
Ik ben een mossel. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de SA knokploeg van de NSDAP onder leiding van Röhm, of de SchutzStaffel (SS) onder leiding van Himmler?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er hangen er hier een paar thuis,en die worden netjes opgeborgen als de kleinzonen hier passeren...de dai katana en het bijbehorende korte zwaard... Het heeft wat gekost,maar zo'n oud zwaard,die vakmanschap die daar in verweven zit.... Maar mijn mooiste bezit komt uit het noorden van Europa dank zij mijn madam,en dat zwaard is er eentje uit een reeks die al eeuwenlang in het bezit van de famillie zijn... Over de afkomst daarvan bestaat geen enkele twijfel,en is er nu al een discutie ontstaan tussen de kinderen wat betreft het overnemen van dat zwaard... En het grappige is,het is lang niet zo mooi als die Dai katana is,maar het is er wel een die vanuit de famillie komt en wij weten in welke periode hij is gemaakt .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 24 september 2020 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kwam heel wat bij kijken, veel meer dan men dacht.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zou niet weten wat ik moet antwoorden. Ja ik stem uiteraard op het VB, omdat er een cordon is. Ik ben akkoord met een paar punten van het VB. Ik ben gekant tegen verschillende andere punten, en tegen de algemene spirit van overheid en dwingelandij die ze uitademen. Enkel op hun moslim standpunten kan ik ze bijtreden, maar daar vind ik ze veel en veel te flauw en conformistisch. Zolang men de burger kortwiekt om zelf dat probleem finaal mogen aan te pakken gaat het niet lukken. Dus nee, in het algemeen vind ik dat VB veel te veel staat voorstaat. En veel te slap ten aanzien van het moslim probleem. Ik denk niet dat ik een coalitie met het VB op prijs zou stellen. Ik verkies een groot VB achter het cordon zodat de rest niet tot aan een meerderheid geraakt, of indien toch, dat zodanig klungelig wordt, dat de burger elke vorm van respect en geloof in overheid verliest en zich dat niet meer aantrekt. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 september 2020 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() ik ben lid geweest van 2002 tot 2004 , hun ledenmagazine is wel interessant : daar staan feiten in die je in de krant niet leest
|
![]() |
![]() |