![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stefanie : 28 september 2020 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Jambon verklaart spoort niet met wat De Wever gisteren liet horen.
Een septemberverklaring is trouwens niet meer dan dat: een verklaring. We zullen rap genoeg weten hoe bindend zo'n verklaring is.
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet, het zijn slechts grote mogelijke lijnen van een beleid dat zou kunnen gevoerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet vreemd. Voor het Europees parlement bestaat Vlaanderen evenmin als Catalonië. Belgique en Spanje bestaan wel.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies!
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai het VB begint nu ook al op de NVA te schieten.
![]()
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en anderzijds een jaarlijkse septemberverklaring die slechts een actualisering is van een regeerverklaring uit het verleden? Of is het nog banaler: de ene zaal is groter dan de andere, zodat in het ene geval iedereen mag komen corona-proof luisteren en trompetten, en in het andere geval slechts een selectie van elke fractie?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Niet vreemd? Dat virus is nog niet weg. Ik had gisteren geen tijd om naar het verslag te kijken, maar ik heb er wel over gelezen. Normaal zitten de parlementsleden daar allemaal dicht opeen. Da's nu te gevaarlijk vanwege dat virus. Ik heb wel 'n foto gezien en niet alle zetels waren bezet op die foto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker belangrijk omdat er meer dan waarschijnlijk vuurwerk zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Ik herinner me nu plots dat Laurette Oncelinks wel heel boos was, als ik me goed herinner was dat in 2014. Die schreeuwde nogal en ik heb gelezen dat, als je besmet bent met dat virus, je meer virusdeeltjes uitademt als je zo luid roept. Afstand bewaren is dus nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een stormpje in een klein glaasje water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is bijzaak. We moeten méér investeren in het technisch onderwijs en in de maak-industrie: onze produktiviteit moet opnieuw bij de wereldtop behoren. Onze welvaart hangt voor 80 % af van onze produktiviteit. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 29 september 2020 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn op dit forum nogal wat VB’ers die doen alsof ze NVA’ers zijn.
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig. Is iets zoals een "inauthentic black", of een "man who sleeps with men but is not gay". Of een "Leuvenaar met een obsessie voor Antwerpenaars."
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 29 september 2020 om 23:00. |
![]() |
![]() |