![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is er eigenlijk nog geworden van de vroegere VTM-coryfeeën zoals Els Tibau, Lynn Wesenbeeck, Marlène, Aurore van het rad etc ?
zitten die elke dag ergens te kniezen omdat ze werden buitengekieperd voor een jonger exemplaar ?
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de forummers hier die bij hoog en laag beweren niet naar de lokale zenders te kijken niet te eten willen geven.
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik de afgelopen maanden de kranten las kreeg ik ook de indruk dat ik trouwe Gert Late Night-kijker zou moeten worden om op de hoogte te blijven van politieke ontwikkelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja ik durf al wel eens wakker te zijn voor mijn wekker afloopt (05.30) ik vertik het vroeger op te staan dan mijn vaste uur dus dan piep ik wel eens, alhoewel tegenwoordig zijn het steeds die kerels met hun visbokaals.
![]() Belachelijke toestanden, ik vraag me af waar die zender zijn inkomen vandaan haalt. ![]()
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we nu geen tien kilo vinden gaan we failliet. Ze wegen het goud, 20 kilo... Oei, een oogvijs afgebroken, als we geen nieuwe oogvijs vinden gaan we failliet. Verveeld nogal snel.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar afleveringen dan heb je alles gezien.
Verder kijk ik Netflix en een paar geselecteerde opgenomen programma's. Als je dan op een gegeven moment een programma bekijkt terwijl de TV het speelt, dan duurt dat enkel tot de reclame de eerste keer bezig is, dan herinner je je waarom je enkel nog naar opgenomen programma's kijkt- of Netflix natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het nieuws: via HLN artikels of de standaard , de morgen , .... Ook Engelstalige kranten !! Ik wok nog al zappend , met hier & daar nog een programma welk ik graag zie: https://www.tvguide.co.uk/search.asp?title=Countdown en ook kijk ik via youtube & web archive ![]() De commerciële ITV 1 , 2 , 3 , 4 & de channel 5 zenders ben ik beugezien , herhaling na herhaling , opnemen is dus niet meer nodig ![]() Soms een Franse zender wanneer men oudere films ook in O.V. uitzendt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 oktober 2020 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben ook Yesterday, een juweeltje van een programma van Johan Persyn waarin muziek uit de jaren 60, 70, 80 en 90 met de oorspronkelijke filmpjes (voor er echte clips waren), beelden van de Eurovisiesongfestivals, de oude platenhoezen, de artiesten van die tijd. Ik neem regelmatig Yesterday op en op een verloren momentje fleurt dat mijn dag op.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar die van ons ziet ze liever vanuit de zetel.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Via VRTNU kan je wel een aantal oude series bekijken ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Streamz kan je wel streamen. En eventueel Prime. Die bieden denk ik veel oude films aan, weliswaar tegen (kleine) betaling.
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hetgeen da'k niet wil , en bovendien kijk ik bijna geen TV meer !!
Daarom dat enkel FTA kijk via satelliet ![]() In de analoge tijd had ik wel RTL 4 , 5 , SBS6, Veronica.(Luxcrypt decoder) , totdat ze digitaal gingen !! ![]() Sommige programma's kan je ook online zien via gemist !! Van zulke heb ik dan wel eens meer gebruik gemaakt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 oktober 2020 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |