![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat negeren ze straal... Het past niet in hun geloofsovertuiging ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en die is nu 2020 nog altijd niet ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 7 oktober 2020 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Blok daarentegen was, is en blijft onaanraakbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gestaakt na het uitroepen van de Vlaamse onafhankelijkheid in het Vlaams Parlement door de Forza Flandria. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 7 oktober 2020 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het was 2019, dan ging geen regering meer gevormd worden, ne premier zal ook niet meer komen de glazen bol lijkt mij een beetje kapot te zijn
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik merk enkel op dat je je vrolijk maakt omwille van één foto van een oelewapper die zich zo liet fotograferen. Maar gezien zowat de hele pers dit Blok-feestje heeft besproken in hun eigen medium en we geen andere foto's te zien kregen van verraders die zijn gaan meeheulen met de Blokkers ga ik er idd vanuit dat dit de figuurlijke uitzondering was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een heeeel klein beetje geduld : tegen eind 2019 leven we in de Vlaamse Republiek, dankzij de 5 overlopers van CD&V.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die ene pick-up was dan weer wel voldoende bewijs voor de Belgicisten om heel de bijeenkomst op Parking C in het verdomhoekje te steken. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 7 oktober 2020 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat zal gebeuren als de gewone griep zich zal zetten bovenop de Covid epidemie dan zal deze Vivaldi -regering vallen en zal er geen nieuwe federale regering meer kunnen gevormd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 7 oktober 2020 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dat heb je hier al eens maandenlang beweert maak je maar nog een keer belachlijk ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 7 oktober 2020 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |