![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Op kot in Leuven was er ene Maris uit zonhoven die gitaar speelde en kon zingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Joerie heeft onterecht gewonnen, over 10 afleveringen was Wouter een stuk regelmatiger. Ook de versie van Wouter van de idool single vond ik beter.
De beste van de 10 finalisten heeft niet gewonnen, maar diegene met de meest fanatieke aanhang. Graag had ik ook iemand anders gezien naast Wouter in de finale, het liefst kleine Laura, maar Sandrine of Born vond ik ook wel goed en verdienden voor mij eventueel ook een finaleplaats. Mijn top 10 is: 1. Laura D 2. Wouter (mocht dus de finale nu winnen) 3. Born 4. Sandrine 5. Joeri 6. Laura R 7. Janina 8. Maarten 9. Annelies 10. Sarah Wat vinden jullie van de uitslag van idool ??? Laatst gewijzigd door obiwan : 13 december 2004 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Tegen de muur en fusilleren ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Joeri is een sukkel, past dus perfect in het huidig rijtje Idool winnaars!
De single is barslecht, Jan Leyers is duidelijk op z'n retour. Het liefst zag ik Sandrine winnen, maar tussen de twee finalisten was wouter inderdaad de beste zanger. Bartje 'platenbaas' zal alweer eens zijn broek scheuren! Fuck de platenindustrie hé, lang leve Kazaa!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De beste heeft gewonnen... Ieder z'n eigen mening zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idioot 2004? Wie was dat, misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iemand nog iets gehoord van die Joeri?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk heet het "La Nouvelle Star". De bekendste winnaars van de afgelopen jaren - daarmee bedoel ik degenen die een echte carrière sinds hun overwinning hebben - zijn zeker en vast Christophe Willem en Amel Bent.
http://www.youtube.com/watch?v=CvXd706kb_4 http://www.youtube.com/watch?v=FQ2hL9dXylE In Vlaanderen had Dean ook gewonnen, als ik me niet vergis! http://www.youtube.com/watch?v=zJ12NuriMP8 Laatst gewijzigd door Everytime : 15 december 2009 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Is die dan ooit geweest ? Het idool van 2004. Das tenminste een mooi liedje http://www.youtube.com/watch?v=h8vZsmXUFAg Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 december 2009 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 15 december 2009 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat is me dat voor een necrofilie om dit soort topics terug boven te halen?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de fun
![]() |
![]() |
![]() |