![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ofwel alleen met alle psychische angsten die onze doodstrijd zullen animeren. Ofwel door een normaal leven te leiden en ziek te worden en zo dood te gaan. Geef mij maar het tweede. Zelfs als ik covid oploop is de kans enorm klein dat ik er aan zal sterven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() En zal daar misschien ook niet het probleem liggen. In de plaats van de egoïstische Belg, zijn wij misschien de hele zomer te braaf geweest en te goed naar onze virologen willen luisteren? De Nederlanders hielden hun zeker niet beter aan de regels als ons en het lijkt mij daar toch minder erg als hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is een covid dode 100 keer meer waard dan een "normale" dode ? Gisteren gezond, vandaag dood door kanker. Gisteren gezond, vandaag een auto ongeluk. Gisteren gezond, vandaag een hersenbloeding. Allemaal normaal. Maar oeioeioei, gisteren gezond, vandaag dood door covid ! Dat is een nationale ramp, iedereen moet daarvoor in huisarrest en zijn welvaart en welzijn opgeven voor een jaar ! Laatst gewijzigd door patrickve : 30 oktober 2020 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht het een pickup of grote SUV zijn, Lauwers, Peeters en andere "mobiliteitsexperten" brulden om ze te verbieden dat het een lieve lust was. Wat nu? Trams afschaffen?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 oktober 2020 om 16:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren zag ik zo een tram vol met scholieren als sardienen in een blik. Alle ramen kletsnat van de damp gelijk in een turkse sauna. Als je het ergens kunt besmetten dan is het wel op de tram alvast.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, maar we hebben de scholieren nodig om aan die groepsimmuniteit te komen. We hebben dat net nodig, deze zomer was ideaal daarvoor maar ze hebben alle evenementen verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een zeverland hier.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kalm,kalm,kalm....er is nu niets meer aan te doen,aan de waanzin.
Maar een "opstand" die iets zou betekenen kan zijn dat bij volgend federale verkiezingen de mensen niet meer stemmen op de partijen waaruit die maatregelen "opborrelen" Dat zal dan ONZE lockdown zijn....er zijn nog mensen nodig om aardappelen te sorteren en zo,werk genoeg buiten de politiek.... Het riskeert natuurlijk dat er dan wat partijen verder opkomen die eigenlijk amper of geen bestuurservaring hebben....(een gat wordt altijd gevuld....altijd!).... Het zij dan maar zo.... ![]() Nu nog even wachten op de nieuwe oogst waanmaatregelen.... Laatst gewijzigd door kelt : 30 oktober 2020 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons hopen dat de Raad Van State brandhout maakt van het MB met betrekking tot cafés en restaurant. Wanneer dat gebeurt zullen er zeker cafés zijn die gaan opendoen. Dan zullen de poppen aan het dansen gaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Tot nu toe heeft het gerecht zich bijzonder soepel opgesteld tgo. het ontbreken van een juridisch kader voor de maatregelen, dus ik heb er weinig vertrouwen in.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insiders zeggen nochtans dat de Raad van state in die zin een vonnis zal vellen. Het MB is onwettelijk
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das ook waar.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En idem voor de avondklok.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ook het VB die nog strengere maatregelen willen, daar zal op gestemd worden omdat ze niet in de regering zitten en om de rest te kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nope
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fred behoort tot de groep mensen die niet denken dat ze slimmer zijn als al de rest. Ik ben wel nederig genoeg om te aanvaarden dat je nu best het denken overlaat aan epidemiologen virologen en allerhande medische wetenschappers. In tijden van oorlog laat u ook best de beslissingen over aan ervaren strategen en niet aan Dj's . Maar ik begrijp u generatie....altijd verwend geweest en mogen doen wat zij zelf beslisten....Nu zie je maar dat niemand uniek is. Luisteren is duidelijk niet iets dat je is bijgebracht. Hoe gaat het nog met uw cafébaas ? Gaat hij nog feestjes organiseren ? |
|
![]() |
![]() |