![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wil zeggen dat ze in Florida overal op exact dezelfde manier stemmen. Nee, je ziet dat het zo niet is he. Lees die blog, het is echt heel duidelijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 november 2020 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en waar halen de lezers hun info dan ? bij qAnon ? wat zouden wij weten over iets als er geen media waren met verschillende opvattingen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Realistisch gezien geheel onmogelijk. de MSM stelde toen snel dat het een "typo" was, en dat er slechts 17.000 stemmen voor biden bijkwamen. Maar nog steeds géén voor trump. Men stelt eigenlijk dat trump geen 1000 keer door de bliksem is getroffen, maar slechts 100 keer na mekaar. Nog steeds gehéél onmogelijk dus. Deze verkiezing stinkt héél erg....
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil in-person / mail vond ik helemaal geen probleem. En toen ik ook dacht dat men de mail stemmen binnenbracht volgens county, leek het mij ook totaal logisch dat daar variaties konden op zitten. Maar als het zo is dat de mail ballots normaal gezien gemixed zijn (en dat kan niet anders als je naar de Florida gegevens kijkt), dan is het heel heel heel eigenaardig dat men SYSTEMATISCHE effecten ziet die totaal niet gerandomiseerd zijn maar wel sterke neigingen vertonen. Ik zou dat op zich totaal voldoende beschouwen als preliminair bewijs van vermoeden van fraude (ttz, de printer aanzetten). Laatst gewijzigd door patrickve : 10 november 2020 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat andere onderwerpen betreft: boeken en onafhankelijke geleerden doorgaans. Niet de VRT en de VTM en De Morgen idd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meest eigenaardige plot is die van Pensylvania.
Hoe kan dat nu dat men de stemmen GEORDEND heeft met meer en meer Biden stemmen ? Welke ordening van post-gestuurde ballots kan nu zo een gladde toename verklaren ? Als het is omdat er "verschillende ballots binnenkomen" dan zou men RANDOM sprongen moeten hebben, niet een systematische verhoging he. Welke orde parameter is gebruikt om die ballots te tellen exact in de orde van toenemende Biden stemmen ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet mij denken aan een verhaal dat ik ooit had gehoord van een gemeenteraadsverkiezing (in Oudergem, in Brussel).
Ik ken iemand die bij de telling aanwezig was, en in een envelloppe waren de resultaten al op orde gelegd ! De eerste X brieven waren voor partij 1, de volgende Y voor partij 2 en zo voort ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is iedereen zo zeker dat democraten vooral via de post gingen stemmen en republikeinen naar de stembus trokken ? Normaal gezien zijn conservatieven toch voorzichtiger dan progressieven. (Het luide Trump/TeaParty deel is volgens mij een minderheid in het conservatieve kamp.)
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 november 2020 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, het gaat hier niet over een boerendorp he... Stel u voor dat iedereen Trump nu uitlacht omdat hij zich 'als een klein kind gedraagt' terwijl hij misschien gelijk heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
kom, de trumploverfanboys hebben maandenlang hier beweert dat hij Potus blijft, nu moeten ze verzoeken zich eruit te lullen dat ze het maar zien zoals het is, Biden is President en Trumpie is over en uit
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 10 november 2020 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is alsof men de postzakken exact op orde heeft gezet volgens de Biden/Trump verhouding om ze exact in die orde te tellen, zonder de minste glitch. Elke volgende zak een klein beetje meer Biden en wat minder Trump stemmen. Voor men ze geteld had, exact goed op volgorde gezet. Dat is niet mogelijk he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Deze verkiezing stinkt.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten die zakken per county binnenkomen, dan zou men sprongen moeten zien in de twee richtingen he. Mocht dat perfect gemixed zijn, zoals het bedoeld was, dan zou dat gewoon telkens dezelfde verhouding moeten zijn op statistische fluctuaties na. Maar wie heeft die zakken op orde gezet voor ze geteld werden ? Laatst gewijzigd door patrickve : 10 november 2020 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() als je het zegt zal het weel de waarheid zijn
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan iedereen die hier reageert misschien van de gegevens vertrekken en op basis daarvan commentaar leveren; dat mag ook een weerlegging zijn maar dan beargumenteerd, dank u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een taktiek die nogal eens gebruikt of misbruikt wordt. Ik zou zo kunnen zeggen dat rood een slechte kleur is want telkens als het rood is moet ik stoppen. De kleur rood is en belemmering van mijn vrijheden. De kleur rood mag dus niet meer gebruikt worden. Ik heb hier een argument, maar het geheel is wel te belachelijk om dood te doen of niet ?
![]() |