![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard voor plebs class kan je meer in de buurt zijn, alhoewel dat ook niet goedkoper wordt vandaag.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ge in 't verleden leeft, Gipsy...
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag ben ik (sinds de zeventiver jaren al, in feite) een adept om te werken om te leven. Da's dan een verschil met jou. Maar ik respecteer je verschil.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Thai Baht wordt net als andere Aziatische munten steeds sterker. Een munt is de barometer van je economie. Een flut economie heeft gegarandeerd een flut munt. Sterke economieën hebben altijd een harde valuta dat is nu zo en altijd zo geweest. Is je munt waardeloos dan stijgen de prijzen in je land en wordt de bevolking steeds armer. In Thailand en buurlanden is de omgekeerde beweging bezig. Die landen gaan razendsnel vooruit terwijl het in Europa met rasse schreden achterruit gaat. En dat aantrekken van rijke toeristen is een verhaal dat overal te horen valt. Geen enkele toeristische bestemming zit te wachten op armoezaaiers. Maar het is in het geval van Thailand voornamelijk het zoveelste luchtballonetje dat ze oplaten. Mensen met een inkomen van 10.000 euro per maand..... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk dat eens met landen waar rijke mensen zich wel en al lang vestigen. Zuivere lucht ? ![]() Talenkennis ? ![]() Veilig verkeersnet ? ![]() Degelijke ruimtelijke ordening ? ![]() Goed openbaar vervoer ? ![]() Onroerend goed dat waardevast is ? ![]() Rechtstaat ? ![]() Laten we een kat een kat noemen. Thailand heeft op de meeste plaatsen zelfs geen normaal voetpad laat staan een fietspad. Akkoord fijn land om op regelmatige basis te vertoeven maar als ze willen gaan voor de rijke is er nog heel veel werk aan de winkel. En aan sommige dingen kan je nooit iets veranderen en daarbij denk ik in de eerste plaats aan de tropische broeierige hitte die er 8 maanden per jaar heerst. Maar onder ons gezegd ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 april 2021 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik al die shit niet over mijn kop getrokken hebben die ik nu heb en die me in dit land vastbind hier dan zou mijn eerste keuze toch Bangkok zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haaaaaaaaaa! Inmiddels staat ie aan +-38€ de baht.....
(Net nu ik ih bezit ben van deze..... -toch zo'n 18 000 bahtjes!) ![]() Meh. This really sucks. Vroeger had ik geen/amper geld voor een ticket zelfs. Nu dat ik money heb, kan-mag ik niet naar Thailand! #Boehhhhh #SOpissed,DOWN' #youcannotimagine |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 18 000 baht.......
Mon dieu.... daar kan ik veel van naar de 7-Eleven! ![]() #ThisreallySucksYes |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik ga al niet naar Nana Plaza etc. zoals sommigen. Beer bars zijn ook niet aan mij besteed..... Dus ja, met 18 000 baht kom ik toch zeker een dikke 2 maand toe wat betreft boodschapjes & zo. For instance de foodcourt @ MBK of Tops @ Sukhumvit.... I can go dine out there + smoothie! for roughly 100baht a go so.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens voor veel Thai is 300 baht a day louter voor eating out + boodschapjes not bad at all. Soooooo zeker geen cheap charlie in their eyes xD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil maar zeggen ik ben geen farang die er de Patpong buurten etc. afschuimt & met 500 baht briefjes zwaait alsof het niets is. Ook geen 2 week miljonair ofzo die amper de buitenkant van zijn Club Med ziet.
Nee ik ben realistisch, besides I have seen the real Thai way of life. Dus yes, ik weet dat veel Thai met dit bedrag zeker toekomen en ze het zelfs "veel" vinden. In tegenstelling dus tov menig Westerling die Thailand enkel kent vanuit z'n lig/barstoel @het zwembad. #Me I know the real Thailand~ Laatst gewijzigd door bembem : 24 mei 2021 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN