![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Achter betaalmuur van de Standaard:
"GENT (Genderneutrale berichtgeving): De Stad Gent wil meer diversiteit bij de aanwervingen. Schepen Bram van Braeckevelt (Groen) vergeet ook de LGTBQ-gemeenschap niet en overweegt naar verluidt ook zelf een geslachtsoperatie." https://www.standaard.be/cnt/dmf20201119_95009178 Eigen volk eerst...
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 november 2020 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() 2
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Op echte kwaliteit staat nu eenmaal een prijs.
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat merk ik dan ook op de werkvloer van het bedrijf dat ik ga verlaten. U bent toch geen van de personeelsdienst daar?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gent Onafhankelijk! Van mij mogen ze daar een aparte stadstaat van maken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Gent is toch al verloren aan de groenen en de sossen.
Daar kan geen hulp meer baten, er gaan brussel achterna. We zouden alleen de universiteit en de hogescholen moeten weghalen, voor de rest is er daar niets van belang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zei of vroeg meende ik: Wat maakt het verschil tussen tussen een allochtoon en een autochtoon ? Moet ik nu solliciteren als homo om mijn job te krijgen ? En wat doe je met lesbiennes ? Ze zijn met veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie vooruitziend is, zet er alvast het hele alfabet in, want er zijn steeds meer "genders" in omloop.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De universiteit en de hogescholen hebben allang hun beste tijd gehad en zijn in het internettijdperk hoe dan ook levende fossielen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in het stemhokje, op wie moet ik kiezen als ik twee kandidaten gelijkwaardig vind?
Dat is voor mij persoonlijk. Maar wat zouden die politici van de Gentse meerderheidspartijen antwoorden, indien hun leden systematisch zouden moeten kiezen voor "de andere" ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 november 2020 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Positieve discriminatie is daarom zinloos, omdat men dan op basis van niet-essentiële kenmerken het dienstniveau naar omlaag schaalt.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het al gebeuren. Beste 2 laatste overblijvende kandidaten. Jullie hebben evenveel punten gehaald. Mogen we even jullie seksuele voorkeuren weten om te kunnen beslissen wie blijft ?
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Zo ene/een die het lgtbscx-adagium 'eigen volk eerst' prefereert.
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussie kwam op gang toen het mannenbastion politiek een dijkbreuk kreeg met de vertegenwoordiging van de vrouwen op de kieslijsten. Het was een kwestie van de natuur een handje te helpen. Met zeker begrip. Wat we nu in Gent zien is niet wat het zou moeten zijn. Dit is koren op de molen voor extreem rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel Belgen solliciteren er dan wel?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig. Als ook de prijs een rol speelt is de kans groot dat er eerder Polen worden aangeworven in de privé.
Dit gaat niet om de privésector. Laatst gewijzigd door Rudy : 19 november 2020 om 22:54. |
![]() |
![]() |