![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat zo gestoord? Mijn schoonbroer is van het sportieve outdoortype (klimmen, mountainbiken, boslopen), hij en zijn vrienden hebben altijd een opinelmes op zak.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een interessante vraag is hoe je als loper best reageert.
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is zoals reageren wanneer je een inbreker betrapt. Er zijn mensen die daarop voorbereid zijn, vuurwapen en al. Die mensen zeggen dan vaak dat ze nooit zullen aarzelen met schieten - als een ware Tom Clancy zullen ze het target uitschakelen. Welnu, een groot deel van die mensen verstijft bij de eerste echte ontmoeting.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zijn er die vechten.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigendom is diefstal en onverdoofd slachten mag dus wat is je probleem ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou eigendom diefstal zijn ? Bent u fan van de Noord Koreaans Juche doctrine ? En wie zegt dat onverdoofd slachten mag ? U lijkt wel een zwaar teveel aan geestbedwelmend vocht ingenomen te hebben deze middag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik loop meestal verder en tot nu toe is dat altijd goed gekomen.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met of zonder mes?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus strafbaar, tenzij ze bezig zijn met hun sport. Zelfde voor een timmerman, als die met een hamer rondloopt in de stad zonder met zijn werk bezig te zijn is dat verboden wapendracht.
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Maar in Vlaanderen op die muren, zie ik het nut van een mes echt niet in. Mountainbiken doe ik wel, en zeer veel. En ik heb echt geen mes nodig om de pedalen rond te krijgen. En boslopen...Nu zie ik ook niet in waar in Europa men een mes nodig heeft om in een bos te lopen. Messendragers zijn mensen die bewust een wapen met zich mee nemen. Een wapen dat men in de moderne Europese maatschappij niet nodig heeft en alleen kan dien om de crapuleuze neigingen van de persoon naar boven te brengen en tot gevaarlijke proporties te brengen. Die messendragende hondenhater uit godbetert Lokeren was ook zo'n bosjongen die meende dat hij de grote rambo-achtige Tarzan moest spelen op een harige bosmuis die kefte. Moest ik rechter zijn, en ik kreeg zo'n stuk crapuul voor mij, ik zou spijt hebben dat de doodstraf niet meer bestond. Dus weze allemaal blij dat ik geen rechter ben. Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 november 2020 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Wat mij opvalt is dat iemand die een stoute hond een lesje verkoopt, blijkbaar harder wordt aangepakt dan Brusselse "jongeren" die politie-agenten aanvallen, die mochten na verhoor direct naar huis.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 22 november 2020 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zelf ook een hond en als ik ermee ga wandelen is die altijd aan de leiband.
Vorige week zaterdag namiddag heb ik 3 verschillende honden achter me aan gehad op een Mtb ritje van nog geen 2 uur. Telkens die eigenaars maar roepen op hunne hond maar gene ene die luisterde. Gelukkig hebben ze wel niet gebeten. Maar het is maar om te zeggen dat alle eigenaars van hun eigen hond denken dat het zo ne brave is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
En ja, mocht het ven mij afhangen, maar dat doet het spijtig genoeg niet zou ik beide soorten krapuul veel harder straffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik ga dan ook nooit mtb’en waar ik met mijn honden zou gaan wandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
2 ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hond die een mens bijt, onmiddelijk afmaken. Laatst gewijzigd door stuyckp : 22 november 2020 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn deze twee stukken anti-sociaal krapuul dat permanent uit de maatschappij mag worden weggehald. Maar ons gerecht laat een jongere die een ruitje uitsmijt even snel vrij als een hondenmoordenaar. Ons gerecht is corrupt en zou beiden permanent uit de maatschappij moeten houden. Er zijn nog mijnen in Belgie. Daar zou men messendragen joggend crapuul levenslang kunnen in opsluiten. Voor elke 1000 kg steenkool dat ze nog zouden boven halen zouden ze een droge boterham mogen ktijgen. |
|
![]() |
![]() |