Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2020, 15:12   #41
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Tuurlijk, wat is een jack russelltje meer dan een onschuldig konijn ?
En ik heb er geen karikatuur van gemaakt, u hoeft mij niet meer eer te betuigen dan ik verdien...Blijkbaar waren ze bij Monthy Python vooruitziend genoeg om mensen die kleine witte diertjes als grote maatschappelijke bedreiging zien, eens ferm belachelijk te maken.
Is dat beest achter die loper aangelopen of is die loper achter dat beest aangelopen. Mij kan de grootte van dat beest niet schelen. Een beest dat een mens bijt, moet dood.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 15:15   #42
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad; dat is de kern van de zaak.
Het is ongelofelijk dat het slachtoffer hier zomaar tot dader wordt gebombardeerd.
Iemand zo gestoord dat die een mes meeneemt tijdens het joggen, kan echt niet binnen onze maatschappij..
Is dat zo gestoord? Mijn schoonbroer is van het sportieve outdoortype (klimmen, mountainbiken, boslopen), hij en zijn vrienden hebben altijd een opinelmes op zak.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 15:48   #43
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Een interessante vraag is hoe je als loper best reageert.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 16:05   #44
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Theoretisch is dat een interessante vraag, in de praktijk is het puur instinct. Ingeving van het moment.

Dat is zoals reageren wanneer je een inbreker betrapt. Er zijn mensen die daarop voorbereid zijn, vuurwapen en al. Die mensen zeggen dan vaak dat ze nooit zullen aarzelen met schieten - als een ware Tom Clancy zullen ze het target uitschakelen. Welnu, een groot deel van die mensen verstijft bij de eerste echte ontmoeting.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 16:09   #45
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Theoretisch is dat een interessante vraag, in de praktijk is het puur instinct. Ingeving van het moment.

Dat is zoals reageren wanneer je een inbreker betrapt. Er zijn mensen die daarop voorbereid zijn, vuurwapen en al. Die mensen zeggen dan vaak dat ze nooit zullen aarzelen met schieten - als een ware Tom Clancy zullen ze het target uitschakelen. Welnu, een groot deel van die mensen verstijft bij de eerste echte ontmoeting.
Of gaat lopen.

En dan zijn er die vechten.
Oud 22 november 2020, 16:11   #46
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom maar af...Ik vrees dat u eerder uw jog-record breek dan voorbij mijn twee hakita"s komt om een vinger naar mij uit te steken.
Wat een stuk belachelijkaard bent u, zeg
Eigendom is diefstal en onverdoofd slachten mag dus wat is je probleem ?

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 16:30   #47
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Eigendom is diefstal en onverdoofd slachten mag dus wat is je probleem ?
Waar haalt u deze totaal van de pot gerukte domme ideeen vandaan ?
Waarom zou eigendom diefstal zijn ? Bent u fan van de Noord Koreaans Juche doctrine ?
En wie zegt dat onverdoofd slachten mag ?
U lijkt wel een zwaar teveel aan geestbedwelmend vocht ingenomen te hebben deze middag.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 16:34   #48
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Ik loop meestal verder en tot nu toe is dat altijd goed gekomen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 17:16   #49
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Met of zonder mes?
Oud 22 november 2020, 17:19   #50
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat zo gestoord? Mijn schoonbroer is van het sportieve outdoortype (klimmen, mountainbiken, boslopen), hij en zijn vrienden hebben altijd een opinelmes op zak.
Dat is dus strafbaar, tenzij ze bezig zijn met hun sport. Zelfde voor een timmerman, als die met een hamer rondloopt in de stad zonder met zijn werk bezig te zijn is dat verboden wapendracht.
Oud 22 november 2020, 19:53   #51
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Klimmen doe ik niet (meer)
Maar in Vlaanderen op die muren, zie ik het nut van een mes echt niet in.
Mountainbiken doe ik wel, en zeer veel. En ik heb echt geen mes nodig om de pedalen rond te krijgen.
En boslopen...Nu zie ik ook niet in waar in Europa men een mes nodig heeft om in een bos te lopen.
Messendragers zijn mensen die bewust een wapen met zich mee nemen.
Een wapen dat men in de moderne Europese maatschappij niet nodig heeft en alleen kan dien om de crapuleuze neigingen van de persoon naar boven te brengen en tot gevaarlijke proporties te brengen.

Die messendragende hondenhater uit godbetert Lokeren was ook zo'n bosjongen die meende dat hij de grote rambo-achtige Tarzan moest spelen op een harige bosmuis die kefte. Moest ik rechter zijn, en ik kreeg zo'n stuk crapuul voor mij, ik zou spijt hebben dat de doodstraf niet meer bestond.

Dus weze allemaal blij dat ik geen rechter ben.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 november 2020 om 19:54.
Oud 22 november 2020, 20:07   #52
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Wat mij opvalt is dat iemand die een stoute hond een lesje verkoopt, blijkbaar harder wordt aangepakt dan Brusselse "jongeren" die politie-agenten aanvallen, die mochten na verhoor direct naar huis.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 22 november 2020 om 20:07.
Den Ardennees is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 20:09   #53
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Ik heb zelf ook een hond en als ik ermee ga wandelen is die altijd aan de leiband.

Vorige week zaterdag namiddag heb ik 3 verschillende honden achter me aan gehad op een Mtb ritje van nog geen 2 uur. Telkens die eigenaars maar roepen op hunne hond maar gene ene die luisterde. Gelukkig hebben ze wel niet gebeten. Maar het is maar om te zeggen dat alle eigenaars van hun eigen hond denken dat het zo ne brave is.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 20:14   #54
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Wat mij opvalt is dat iemand die een stoute hond een lesje verkoopt, blijkbaar harder wordt aangepakt dan Brusselse "jongeren" die politie-agenten aanvallen, die mochten na verhoor direct naar huis.
Wat alweer een leugen is. De illegale messendrager en doder van andermans eigendom is ook doodgewoon vrijgelaten, net als een jongere die een ruitje aan dingelen gooit.

En ja, mocht het ven mij afhangen, maar dat doet het spijtig genoeg niet zou ik beide soorten krapuul veel harder straffen.
Oud 22 november 2020, 20:17   #55
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ik heb zelf ook een hond en als ik ermee ga wandelen is die altijd aan de leiband.

Vorige week zaterdag namiddag heb ik 3 verschillende honden achter me aan gehad op een Mtb ritje van nog geen 2 uur. Telkens die eigenaars maar roepen op hunne hond maar gene ene die luisterde. Gelukkig hebben ze wel niet gebeten. Maar het is maar om te zeggen dat alle eigenaars van hun eigen hond denken dat het zo ne brave is.
Ik fiets en mountainbike (wat is het verschil ?) 10000 km per jaar al gedurende 35 jaar en heb nog maar 1 keer ‘last’ gehad van een loslopende hond.
Maar ik ga dan ook nooit mtb’en waar ik met mijn honden zou gaan wandelen.
Oud 22 november 2020, 20:19   #56
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht

Nog geen reden om zo een kleine prutlekker dood te steken. Dit gaat niet over een grote aanvalshond. Mijnheer was alleen gestoord dat dat klein hondje hem uit zijn belangrijke concentratie hielp. Hopelijk verliest hij zijn job en mag hij een zware schadevergoeding betalen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 20:20   #57
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat alweer een leugen is. De illegale messendrager en doder van andermans eigendom is ook doodgewoon vrijgelaten, net als een jongere die een ruitje aan dingelen gooit.

En ja, mocht het ven mij afhangen, maar dat doet het spijtig genoeg niet zou ik beide soorten krapuul veel harder straffen.
Dat hij vrij is ja, maar als ik het zo lees is ie itt onze Brusselse jongeren niet meteen vrijgelaten.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 20:22   #58
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nog geen reden om zo een kleine prutlekker dood te steken. Dit gaat niet over een grote aanvalshond. Mijnheer was alleen gestoord dat dat klein hondje hem uit zijn belangrijke concentratie hielp. Hopelijk verliest hij zijn job en mag hij een zware schadevergoeding betalen.
2
2 !
Oud 22 november 2020, 20:26   #59
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als dat beest achter hem aanzat dat heeft hij zich verdedigt om niet gebeten te worden door die vuile rat. Ik zie niet in waarom hij zijn werk moet verliezen omdat hij een beest gedood heeft. Een beest is geen mens.
Een hond die een mens bijt, onmiddelijk afmaken.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 22 november 2020 om 20:27.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2020, 20:26   #60
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Dat hij vrij is ja, maar als ik het zo lees is ie itt onze Brusselse jongeren niet meteen vrijgelaten.
Wat is voor u het verschil ?
Voor mij zijn deze twee stukken anti-sociaal krapuul dat permanent uit de maatschappij mag worden weggehald.
Maar ons gerecht laat een jongere die een ruitje uitsmijt even snel vrij als een hondenmoordenaar.
Ons gerecht is corrupt en zou beiden permanent uit de maatschappij moeten houden. Er zijn nog mijnen in Belgie. Daar zou men messendragen joggend crapuul levenslang kunnen in opsluiten. Voor elke 1000 kg steenkool dat ze nog zouden boven halen zouden ze een droge boterham mogen ktijgen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be