![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou dat ? In die file had precies toch al iedereen een warme jas aan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat. Eigen vel eerst.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 december 2020 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echt, kom uit je ivoren toren. ik dacht dat jij je als linkse voorstelt? wat jij hier zegt, past volledig in het verhaal van bv een Dalrymple hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bradeur enseignes gaan elke cent die ze kunnen uitsparen er uit persen. Lichtere en slechtere kwaliteit, goedkopere afwerking, minder nauw nemen met bescherming van personeel. Zij gaan zelfs een excellente audit afleveren van een bedrijf waar ze minimaal produceren maar die werkt met onderaannemers die niet gecontroleerd worden. De directie in Europa zegt wij willen een hemd aan een kostprijs van 1.5 a 2 dollar en de aankopers gaan op pad in Azië en zetten iedereen en alles onder druk (zelfs met dreigementen dat ze met het bedrijf gaan stoppen) om dat hemd aan 1.5 a 2dollar te kopen. Dat hemd ligt dan in de Primark winkels aan 9.99€. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Goh, tuinieren op zich natuurlijk veel minder (bijna alles is 'binnen'), maar de beesten moeten ook eten krijgen en in de winter wordt het hout gekapt, gekleind en gestapeld. Sommige boeren hebben zelfs hele kaphoutbossen, en ik dus ook. Dat zijn geen kleine werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan die jas kopen dan echt geen dagje langer wachten ? Moet je daar dan twee uren op voorhand in de file gaan staan ? Maar nogmaals ik heb duidelijk geschreven mij niet gelaten van mij mag jij daar 4 uren in de rijen gaan staan. Al om 8.30 uur stonden de vrienden Yari en Jan in Antwerpen te wachten aan de Snipes-winkel. Anderhalfuur voor de opening. Om toch maar zeker die exclusieve Jordan-baskets te kunnen kopen. Twintig meter verderop dikte de rij aan Primark aan tot twintig man. Dat was het eigenlijk. https://www.dekrantenkoppen.be/detai...p-de-Meir.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn wegwerp produkten. Goed voor 1 of 2 keer. Dan kapot. Iedereen zou dat beter links laten liggen. In slechte tijden moet je duurzame dingen kopen. Dat komt je veel goedkoper uit dan steeds te vernieuwen. En je ziet er stukken beter uit ook.
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De nieuwste doe ik in begin het minste aan, bijvoorbeeld om naar een feest te gaan. Die van een jaar of 2/3 om te gaan werken en die van 4/5 jaar oud om thuis te werken of als het verlof is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vergis je je dan nooit van broek ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2020 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |