![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() In heel die coronacrisis zie ik weinig verschil tussen links en rechts. Of het nu Vandenbroucke, Verlinden of De Wever is, ze nemen met het grootste gemak een loopje met de rechtstaat en interpreteren de regels zoals het uitkomt.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stoor me al langer van de privileges van de journalistiek, politiek en de media bij deze coronamaatregelen. Ook hun niet-essentiële verplaatsingen, hun reportages ter plaatse en hun reporters ter plaatse bezien ze als essentieel.
Dit is slecht voor de moraal. Wat is er ontspannend, informerend of maatschappelijk verantwoord aan elite met privileges die voor het publiek verboden zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Neen, de grootste zorg is dat er opnieuw en meer en meer een elite opstaat die de bevolking, het plebs, vanalles oplegt en denkt dat zijzelf daarvan verschoond mag blijven...
Dus huichelaars die zich totaal niets aantrekken van de werkelijke toestanden, van de werkelijke realiteiten..., waar zijzelf totaal vervreemd van zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Maar zoals met die avondklok moeten die uitzonderingen verantwoord zijn... anders blijft het voordelen die van de pot gerukt zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg mij eens welk dodelijk of desastreus gevaar er in schoolt als ze niet naar de kapper geweest zouden zijn??? denk je echt dat de hele VRT-comedie dan in elkaar zou storten??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij al die sociale maatregelen draait het helemaal niet om het heil en onheil van de bevolking maar enkel om de zakken van onze linkse maffiabazen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet direct. Maar waarom is het blijkbaar wel zorgwekkend als een nieuwsanker zijn/haar haar niet geknipt is? Als ik er in een vergadering met bankiers onverzorgd mag bijzitten, waarom dan een nieuwsanker niet? Ik ben het er roerend mee eens dat het nieuws moet blijven gepresenteerd wordt, maar dat kunnen ze ook zonder schmink. Wel grappig dat net de voorstanders van de strikte maatregelen geen graten in uitzonderingen voor de beleidsmakers zien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 december 2020 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Juist het zelfde als Koning Alexander een speech houdt dat iedereen zoveel mogelijk moet thuis blijven en de dag erop met zijn familie op vakantie gaat. Nee, het was nog niet verboden, dus zagen vele daar ook geen graten in.
Ik vind dat je dan de grootste hyprocriet bent die er rond loopt en alles wat nadien nog uit uwe mond komt is dan geen sik meer waard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiekers die zich niet aan de regels houden , meteen ontslaan ,
en ze mogen NOOIT meer opkomen + beboeten volgas !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou het kapsel van een tv-persoonlijkheid belangrijker zijn dan iemand anders kapsel? Een perfect kapsel is geen noodzakelijkheid om hun job uit te oefenen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je haar maar goed zit , iedereen kaal , nah
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zie. Wij mogen niet op terras, geen mensen uitnodigen thuis of in de tuin maar de meneren virologen en politiekkers mogen dat allemaal voor de camera met filmploeg en al. Zonder mondmaskers en maar leuteren en lullen.
Wie geloofd die hypocriete bende nog? ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201207_96978505? Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 december 2020 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 december 2020 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu pas zenden ze dat uit? Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 december 2020 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt in ieder geval zomer te zijn op de foto. Bomen staan groen en het gras lijkt vrij droog. |
|
![]() |
![]() |