![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
in het allerslechtste geval laat ge iedereen dubbelen en dan is uw schoolachterstand passé. op uw 18e of 19e naar het unief gaan of op uw 25 ipv 26e doctoreren maakt ni zo'n groot verschil maar goed alles draait rond welbevinden, welbehagen en het moet leuk en plezant zijn ge moogt ni blijven zitten als jong kind want dan verliest ge alle contact met uw klasgenootjes bv resultaat zie je vandaag weer de duikvlucht/crash is nog steeds volop bezig. Wiskunde en wetenschappen vandaag. ik heb een nichtje die in haart 1e middelbaar zit en daar latijn volgt. Nog nooit zinsontleding gezien in eht lager onderwijs want zo iets moeilijks mag ni meer in de lagere school. alleen hebt ge da in latijn echt wel nodig Laatst gewijzigd door 1207 : 8 december 2020 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het niveau van kinderen moet omlaag gehaald worden om de migranten kindjes ook een kans te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de scholen zijn ze danig verschoten van het huiselijk geweld tijdens de eerste lockdown, zo erg dat ze die leerlingen nu toch gewoon schoolonderwijs geven zonder dat openbaar te maken. Die lockdowns zijn krapuleus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.. Waar ik voor pleit is dat de beste reken en taal apps worden vrijgegeven door Apple. Er tablet voor speciaal deze groep wordt gemaakt. Deze methode, van thuis aanklooien enkel en alleen op deze programma's, geen andere app afleiding, kan een hoop goedmaken denk ik. Maarja moet politie wel inventief en inventief zijn. Laat hen nou net bewezen hebben in Covid niet te zijn. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 december 2020 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lezen en schrijven noch Nederlands kennen ze toch niet. In de verdere verloop leren ze nauwelijks aardrijkskunde. Hoofdsteden, rivieren, landen of gebergte is allemaal niet meer nodig. Enz... Tegenwoordig zijn hoogopgeleiden niet veel slimmer gemaakt dan een bijzonder onderwijs voor achtergestelde leerlingen vroeger op hun best.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoord: 1941 !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze er een hoog diploma voor krijgen is wel mijn probleem.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik organiseer in juni een feestje voor mijn huwelijksjubilee, en daar komen alleen maar gevaccineerden binnen. Dat is maar een illustratief voorbeeld hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef jij eigenlijk wel hoe beledigend je bent met die opmerking?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook leuk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de nieuwe (nou... sinds de VB veroordeling) antiracisme wetauteurs valt discriminatie van meerderheden er niet onder, dat zou tegenstrijdig zijn ergens. Las ik toen ergens, heb het hier nog ergens opgeslagen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 8 december 2020 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een feestje met de Mega Mindy en Mega Toby Superhelden van de Zorg, op sloefkes.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik mag veronderstellen dat u in het verleden ook enkel mensen binnen liet die een griepvaccin hebben gehad ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 december 2020 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 december 2020 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat ze het doen is helemaal niet erg, maar het feit dat u het aanwijst wél dus. Foeifoei... Oh, ja; covid-papieren alstublieft...
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 december 2020 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() dubbel
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 december 2020 om 23:03. |
![]() |
![]() |