Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2020, 13:28   #41
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
niet, uitzieken...

men heeft vandaag terecht kritiek geuit op het feit dat honderdduizend reizigers mochten terugkeren uit 'rode zones' zonder ook maar één keer effectief getest te worden...ik heb geen zin meer om nog op te draaien voor een bende amateurs...
Als je je goed voelt, heeft het dan zin om zich te laten testen ?
Er zijn rode zones waar het veiliger is dan in mijn tuin.
In het vliegtuig is het veilig.
Blijkt dat je twee weken in quarantaine moet bij terugkeer, en er zal worden gecontroleerd.
Ja maar, ik moet wel eten halen hé, desnoods elke dag, zelfs in quarantaine.
Dat basisregels moeten worden gerespecteerd, daar kan ik mee leven. Maar al die bijkomende maatregelen, dat loopt de spuigaten uit.
En ondertussen schiet de een op de ander, de Nederlanders op de Belgen omdat we daar naar de kapster gaan.
Het wordt chaotisch.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2020, 13:40   #42
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het wordt chaotisch.
Dat is altijd zo als je aan kwakzalverij doet. Dit is kwakzalverij van in 't begin, dan moet je niet verwonderen dat het gekker en gekker wordt.

Geen enkele maatregel had enige logica in gans dit gebeuren. Men is met een niet-werkende strategie vertrokken om een idioot doel achterna te lopen (infecties tegenhouden), en met methoden die niet eens doen wat men beweert dat ze doen. Men maakt de maatschappij kapot met pure kwakzalverij, en jij verschiet dat het "chaotisch" wordt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2020, 15:38   #43
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht

Ze hebben u al goed te pakken.

Denkt gij nu echt dat ze alle huizen gaan plat lopen met kerst?

Al 50 jaar! (en langer) weet men dat er van oud op nieuw ontzettend veel mensen dronken achter het stuur kruipen.
Al 50 jaar kondigt men een machtsontplooiing aan om iedereen op te pakken.

En het klopt, de laatste weken van het jaar, stonden ze overal. In mijn straat waar ik meer dan 20 jaar woon, zijn er nooit alcohol controles.

Of toch, één keer op een vrijdagavond ergens rond 20 december ( ik weet het jaar niet meer).

Maar van oud naar nieuw, zijn enkel diegene op pad... die een camera ploeg van het nieuws mee hebben.

En ik denk dat dit jaar het niet anders zal zijn omtrent corona.
Op tweede kerstdag zal men ze in het nieuws kunnen zien, agenten die controles doen met TV ploeg. Om de schijn hoog te houden.
Tja kijk, met die 500€ mochten ze ons snappen zullen we achteraf wel eens iets anders doen.
Oud 13 december 2020, 15:58   #44
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Begrijpelijk.
En vooraleer u al de coronafascisten over u heen krijgt om u te beschuldigen van massamoord door een gebrek aan discipline, uw reactie is gewoon de schuld van de overheid.
Door niet-onderbouwde maatregelen uit te vaardigen en een belachelijk repressief beleid te voeren, ondergraaft men wat er nog rest van het draagvlak.

Ook al zullen onze experts de zwarte piet weer doorschuiven naar de bevolking om hun eigen onkunde te verdoezelen.
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden: https://www.hln.be/binnenland/econoo...reke~afd69319/
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be