![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tip van Skob .... zeker het overwegen waard !! ![]() Ik blijf liever weg uit het ziekenhuis !! Ik ben geboren met een gebroken bil !! Ik heb de dokter toen met ander been in z'n .... mep gedaan !! ![]() Hij was in klap jodelaar geworden !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen absolute garantie. Via je kind, via je partner, via je knuffelcontact, even onoplettendheid tijdens het werk .... Citaat:
Ik hou niet van dergelijke praat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest moet je uiteraard geen knuffelcontacten hebben als je niet ziek wil worden he. Wil je niet ziek worden, dan leef je uiteraard HELEMAAL ALLEEN of enkel met een partner waar je ABSOLUUT VERTROUWEN IN HEBT dat die zich aan dezelfde standaarden houdt. Dat vertrouwen stellen is dan ook uw eigen keuze. En als je dat doet, dan riskeer je niks. Word je toch ziek, dan is het een falen van uw oplettendheid. Dus is het wel degelijk uw eigen keuze, of uw eigen falen dat maakt dat je ziek kan worden. Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat jij je niet moet moeien met de keuzen die anderen maken, want "ziek worden" is iets dat jij voor jezelf totaal in handen hebt, tenzij je zo jong bent dat het weinig gevaarlijk is. In Belgie zijn er tot nu toe een goeie duizend mensen omgekomen beneden de 60. Dus beneden de 60 is het niet echt iets om over naar huis te schrijven, je bent rapper dood met de auto dan van corona. Er is geen enkele reden dat mensen beneden de 60 zware dingen doen om corona te vermijden. Boven de 40 is het misschien de moeite om, naar eigen dunk, wat op te letten, maar het is meestal geen ramp van corona op te doen, en het zal de ziekenhuizen nooit overbelasten. Boven de 60 zijn de mensen perfect in staat om zich totaal te isoleren en zich 100% te beschermen. Zij die in die klasse ziek worden, en dus de ziekenhuizen overbelasten en 90% van de doden uitmaken, zijn volledig verantwoordelijk als ze ziek worden want ze konden het perfect vermijden. Ja, inderdaad, boven de 60 zouden mensen thuis moeten gezet worden, niet moeten gaan werken, vervangloon krijgen en zo. Meer moest dat niet zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 december 2020 om 06:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er nog iemand iets van Derk gehoord?
![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Derk was een mooi vrouwmens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.uzleuven.be/nl/circumcisie
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Dempertjen, hebt u te veel tijd in de "West-Vleutse beerput" doorgebracht?
Men zegt aldaar ook "vrouwmens". Met drekkige groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de West-Vleutse beerput stinkt naar kak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Inderdaad, Dompertjen! Elke beerput stinkt naar stront (ook die van uw boerendorp).
Kroonziekte = kak
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Derk is nu wsl z'n besmetting aan 't uitzweten.
Binnen 2 dagen staat die hier terug.
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en... ben je al een beetje dood, nu ? ik heb soms alleen koppijn, .... mischien ben ik asymptomatisch,... misschien zelfs een onwetende superverspreider ... ![]() (allez laat het ons weten he) Laatst gewijzigd door piazzolla : 20 december 2020 om 04:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de minister van volksgezondheid wel. Want die moet gehoorzamen aan wat het parlement allemaal beslist heeft aan wetten ivm openbare gezondheid. Afijn, dat is wat een democraat besluit uit deze kwestie. Het is uiteraard toegestaan om op democratische wijze te trachten wetswijzigingen te bekomen. U geniet van vrije meningsuiting. U mag zich vb. vergissen. U mag zich zelfs blijven vergissen. Zelfs tot onze oren daarvan gaan tuiten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat als je begint te beseffen dat je het misschien wel te pakken hebt, dat je even nadenkt over een mogelijke fatale afloop.
Ik heb zo ook even wat beschouwingen gemaakt toen de mug-arts besliste om mij te laten overbrengen naar een ziekenhuis waar ze een camera in mijn slagaderen konden duwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Ook al gehad begin maart. Voelt als een stevige griep... Totaal geen excuus om onze zowat meest basic grondwettelijke vrijheden af te nemen. U wordt belogen, bedrogen en bestolen waar u er bij staat.
Oh ja, I'm back na een sabbatical ![]()
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom terug zou ik zeggen
![]()
![]() |
![]() |