![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was daar in Vlaanderen niet een minister die het been stijf hield. Kreeg die Vlaamse minister dan geen gelijk van Europa? Blindheid voor feiten maakt een discussie er niet gemakkelijker op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een staat niet kan vermijden dat er af en toe diefstallen gebeuren, dat het misdrijf 'diefstal' uit het strafwetboek moet worden gehaald. Idem met snelheidslimieten. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 december 2020 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Lobbyen’ via advocaten. Zoals in elke rechtszaak heeft elke partij dat recht. Blijkbaar was dat in eerste instantie verwaarloosd, vandaar dat advies van Hogan.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lokale moslim hier op het werk, lacht zich een breuk. Ze laten nu al dieren zonder verdoving slachten in het buitenland. Immigratie stoppen is veel beter en efficiënter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men gaat ook niet enerzijds wietteelt verbieden en anderzijds toestaan dat het wordt ingevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sluit de grenzen voor de moslims aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn opa sneed varkens de keel over, zonder verdoving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zich heb ik ook niet echt een probleem met onverdoofd slachten hoor.
Hetgeen waar ik wel een probleem mee heb is artikel 16 van de Wet betreffende de bescherming en het welzijn der dieren: Citaat:
Ofwel laat men onverdoofd slachten toe, ofwel verbiedt men het. Maar in een seculiere maatschappij is het volstrekt ongehoord dat de aanhangers van sommige religies wél onverdoofd mogen slachten, terwijl anderen dit niet mogen. In dat artikel worden dus de voorschriften van een religie BOVEN een regel die voor iedereen zou moeten gelden geplaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk, familieverhalen van vroeger op de boerderij in Bachten de kupe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeren slachten nog altijd zonder verdoving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie trouwens niet in waarom je een schaap niet de keel zou mogen oversnijden, dat is een snelle quasi pijnloze dood. De hele verdovings onzin komt gewoon neer op het vergassen van die beesten, wat veel langer duurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof, ik kan alleen maar zeggen, mijn buren hebben maar beperkt gebruik gemaakt van de "tijdelijke slachtvloer" voor het offerfeest. Gelukkig dat ze geen slachtafval over de schutting gooien sinds onze Duitse herder er niet meer is. Dat zou minder vriendelijk zijn, nietwaar?
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat hij dat deed.
Want die beesten zijn nog niet de simpelste om zo aan te pakken. Gevaarlijk, en bovendien erg moeilijk om het bloed op te vangen voor den beuling. Daar staat ge nu met uw klein pietje bloot hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het varken kreeg rond elke poot een stuk touw. Met 4 man hielden ze dat beest in bedwang. Dat varken werd gekeeld en het bloed opgevangen in een emmer, voor beuling. Dat was trouwens het beste spek dat ik ooit gegeten heb. Van mij moet je het niet geloven, prima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() theocrazy , daar ben ik absoluut geen voorstander van !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslims die hier al zijn lopen kloten, is nefast.
Op alle vlakken. Hou ze dan buiten op voorhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een flinke tik van een grote houten hamer op zijn kop, zo ging dat. https://www.youtube.com/watch?v=d1Ck9z90rfg Van de moeders en grootmoeders moest dat omdat het nodeloos pijnigen niet mocht; van de vaders en grootvaders moest dat omdat het anders veel te gevaarlijk was met dat mes en dat sterk bewegend varken. Schapen en geiten, dat was een ander verhaal. Daar is een zuivere halssnede veilig mogelijk. Maar nu zijn we 2020.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het decreet is er gekomen doordat het Vlaams parlement daar bij meerderheid toe besloten heeft. In 2017.
|
![]() |
![]() |