![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand van 96 gaat inderdaad niet dood aan een vaccin, maar eveneens niet aan corona. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die liggen te sterven in rusthuizen zijn doorgaans ook mensen die al een tijd bedlegerig zijn
Vaak of zelfs meestal met doorligwonden. En naar het einde toe onder de morfine. Daar gaan ze geen vaccinatie aan gegeven hebben.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke naam. De vaars.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De studie vermeldt duidelijk een groter aantal "lost to follow-up". Deze kunnen evengoed overleden zijn door oorzaken vreemd aan de studie. Van de 4 placebo overlijdens zijn er 2 zonder bekende oorzaak. Tijdens dit soort studies worden bijwerkingen zéér grondig onderzocht, zeker als het om de bijwerking "sudden death" gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een paar weken of maanden later iets ernstig voorkomt ligt dat 9/10 wel aan hetgeen ze ondergaan. Daar dienen de testen nu eenmaal voor.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt blijkbaar niet door hoe deze studie verliep: het was zelf-melding via een website. Dit was veel minder "grondig" dan de meeste van die studies. Lost to follow-up wil gewoon zeggen wat het wil zeggen. Die kunnen dood zijn of het beu zijn, of gelijk wat, maar dan kan je achteraf niet zeggen wat ermee gebeurd is he, men heeft geen nieuws ervan. Ik heb enkel het paper zelf, he, en ik vind dat er helemaal geen probleem is met het gegeven dat er op 30 000 mensen 5 dood gaan op enkele maanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het waar is dat het enkel via zelf-melding werkt kan je er vanuit gaan dat veel "sudden deaths" onder "lost to follow-up" vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik heb gehoord dat iemand nadat hij de spuit gekregen had in een augurk veranderd was. Grappigste shit die ze daar ooit gezien hadden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb die quote nu ook gevonden. Eigenaardig. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2021 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2021 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog een bijwerking: gebroken enkel: een man die van de trap viel nadat hij het vaccin kreeg.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://legemiddelverket.no/nyheter/...onavaksinering
?Under pandemivaksineringen overvåker Legemiddelverket og Folkehelseinstituttet bivirkninger som meldes inn fortløpende, og reagerer raskt ved mistanke om uventede, nye eller alvorlige bivirkninger. Tirsdag 5. januar har vi mottatt to meldinger om dødsfall som skjedde noen dager etter vaksinering. Det er foreløpig beboere på utvalgte sykehjem som har fått koronavaksinen Comirnaty (BioNTech/Pfizer).? - Nå vaksineres de aller svakeste og mest utsatte, som har alvorlige sykdommer. Da vil det sannsynligvis skje dødsfall tett opp til vaksinasjonstidspunktet.??Vi må da vurdere om det er vaksinen som er årsaken til dødsfallet, eller om det er en tilfeldighet at det skjer så kort tid etter vaksinering, sier medisinsk fagdirektør Steinar Madsen. På norske sykehjem dør det omlag 400 personer i uken. Folkehelseinstituttet overvåker dødelighet i den norske befolkningen. Legemiddelverket og Folkehelseinstituttet følger opp alle meldinger om mistenkt bivirkninger, inklusive dødsfall, for å vurdere årsakssammenheng. In Noorwegen onderzoekt men of de plotse dood van 2 rusthuisbewoners een bijwerking is van het Pfizer vaccin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het lijkt wel of de regeringen niet WILLEN dat we genezen. Nochtans willen we allemaal graag terug op café BTW gaan betalen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De uitzondering bevestigt de regel: het Pfizer-vaccin is veilig!
https://www.ninefornews.nl/verloskun...-geweest-zijn/ De bijwerkingen zijn te verwaarlozen. https://www.ninefornews.nl/jonge-art...uidt-noodklok/ 3 verdachte sterfgevallen in IJsland. Paniek is onnodig. https://www.ninefornews.nl/in-ijslan...-coronavaccin/
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, de bron is maar zo zo. Ik vermoed dat ze het van ergens anders halen. Dat heb ik niet opgezocht.