![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige reden waarom buitenlandse trips niet worden verboden is dat de controle op essentieel of niet essentieel te veel middelen kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die tijd was hoedanook al de mijne hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukzak. Ik heb het er niet op gewaagd om te gaan skiën, maar ondertussen wel Dubai geboekt. Laat ons hopen dat ik nog kan vertrekken want het lijkt erop dat ze de dictatuur nog wat willen versterken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 januari 2021 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/dossier-britse-va...elen~a5480335/
Weer duidelijk dat enkelingen de massa ophouden. Dat enkele egoïsten of kiekens vele mensen ook economisch in de vernieling brengen. Gelukkig hebben ze daar een verstandige burgemeester alhoewel hij de overtreder financieel best wat harder zou aanpakken.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal nu maar in de schoenen van die enkelingen staan. Aan de schandpaal. Alles komt terug. Ik vind het verkeerd dat een burgemeester enkelingen beschuldigt zonder ze bij naam te noemen. De sociale media doet de rest. Niemand heeft iets gedaan wat niet mag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een beproefde techniek van de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er belangrijker in het leven dan plezier maken?
Werken en dergelijke doe je toch maar met als doel een aangenaam leven te hebben? U werkt louter om te overleven? Waarom wil je dan overleven? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 januari 2021 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je door plezier maken sterft, sterf jij waarschijnlijk met plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder de 65 jaar is er dit jaar een ondersterfte. Vreemd dat ik nooit zo'n vewijten heb gekregen wanneer ik als jongere met de fiets naar een fuif reed. De kans dat ik 's nachts werd omver gereden, was immers veel groter dan dat ik ernstige schade zou hebben aan corona. Maar waarom leeft u dan? Niet om plezier te maken? Let op, ik interpreteer 'plezier maken' niet louter als feesten hé. Ik heb het gewoon over het streven naar een zo aangenaam en leuk mogelijk leven. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 januari 2021 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Liever dat dan lang afzien en ongelukkig zijn om het toch maar een beetje te rekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een snelle onverwachte dood terwijl je bezig bent met een hobby, bestaat er iets mooiers? Ik ken zo iemand die op reis aan het zwembad een hartaderbreuk gekregen heeft. Een prachtige manier om te sterven. Lekker op het gemak in de ligzetel in het zonnetje, en 2 minuten later dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degoutant gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoiets is meestal gekend bij de school en bij de buren. Als er dan een uitbraak is, dan wordt vlug de link gelegd ook al is er (nog) geen sluitend bewijs. Dat ze helemaal niets misdaan hebben is er dan ook weer over. Het is het type mensen dat regels aan zijn laars lapt, maar het slachtoffer en de vermoorde onschuld uithangen als er consequenties aan zijn. Wie had dat nu toch kunnen denken hé dat net ons dat zou overkomen, we worden geviseerd, .....
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het ook verkeerd om de regel aan zijn laars te lappen van Joden te verklikken ? Laatst gewijzigd door patrickve : 19 januari 2021 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Die vrouw zou best een klacht neerleggen tegen die burgemeester.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tijdens quarantaine mag je gewoon naar de winkel, en bij mijn weten mag je ook je gezinsleden zien. Negatieve test, dus geen isolatie. Als de dochter wel mee is geweest heb je gelijk, dan had ze thuis moeten blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen dat er nu eenmaal een type onverantwoordelijke mens is dat zich nu eens wegsteekt achter de wet, dan weer de wet negeert. Samengevat: "Ik ben de norm" ongeacht de context. En de wet naar uw hand zetten kan ver gaan: waarom mogen (bewezen) smeerlappen die vrijkomen niet vermoord worden? waarom mag IK niet net zo snel rijden dan dat IK denk dat veilig is. waarom moet IK ook belasting betalen voor doelen die IK niet belangrijk vind waarom .....
![]() |