![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn probleem is dat dit beleid door de strot wordt geramd en de mensen achter de schermen dat nooit via de simpele waarheid verkocht zouden krijgen. Wat dan verscholen ligt tussen peer reviewed artikelen doet de haren rijzen. We leven in een zieke wereld en zij die ons het medicijn verkopen varen wel op de ziekte. De mensen die hun klauwen rond dit beleid knijpen zijn niet te vertrouwen met de biologie van deze aarde, zoveel weet ik. Ik mag misschien een idiote anti vaxxer zijn, maar dat is hoe het beleid mijn vertrouwen schond. You can’t fool all the people all the time. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Studies zijn geen bewijzen, vooral niet als er belangenvermenging en manipulatie mee gemoeid is. Er is nog nooit wetenschappelijk bewezen dat vaccins werken en de veiligheid is allerminst gegarandeerd want de farmaceuten bekennen zélf, onder druk van de wettelijke bepalingen, de schadelijke bijwerkingen op de bijsluiters! Feiten ontkennen is niet gewoon dwaas maar ronduit misdadig. Recent werd het POLIO VACCIN als oorzaak van de wereldwijde uitbraak van polio in 2018 door de WHO bevestigd. In congo, filipijnen en afghanistan. Het VACCIN veroorzaakte de polio ziekte om duidelijk te zijn, anders snap je het misschien weer verkeerd. Citaat:
Wetenschappers staan op de LOONLIJSTEN van de farmaceuten en krijgen forse bedragen om hun studies/cijfers zodanig te manipuleren dat de resultaten voordelig zijn voor de verkoop van hun producten. Er werd door een klokkenluider ontmaskerd dat tot 75.000€ PER STUDIE werd betaald voor de gewenste studie resultaten. De informatie over bijsluiters is minimaal en worden vrijgegeven omdat zij dat wéttelijk verplicht worden, er is echter géén toezicht op de interne keuken waar de volledige info beschikbaar is over álle nadelen van hun product. Citaat:
Alweer, zoals gewoonlijk, op de boodschapper gaan schieten bij gebrek aan een zinnig weerwoord. Slappe kost, geen weerwoord waard. Citaat:
De manipulatie van big farma voor de commerciële winst van hun producten heeft weinig te maken met hoe ik zorg voor mijn gezondheid. In plaats van onwetend en ongegrond mij verwijten te maken, informeer jezelf liever wat beter zodat je niet je toevlucht hoeft te nemen tot insinuaties maar dat je beseft hoe met JOUW gezondheid gesold wordt. Mijn gezondheid heeft geen last van jouw onwetendheid. Citaat:
Wij betalen voor onze ziekteverzekering, wij betalen belastingen voor het RECHT op medische zorg, overigens ook een ménsenrecht. Ongeacht welke vrije mening de vrije burger over gelijk welk onderwerp mag hebben!!!. Doe nou je voordeel eens met de kennis van anderen over feiten en vorm dan je eigen mening voor je eigen gezondheid. Mij laat het koud wat anderen denken te weten en geloven om mij dan persoonlijk te verwijten voor hun eigen onwetendheid over feiten. ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naargelang het doel zal dit experimentele mRNA vaccin vast wel werken: onomkeerbare veranderingen teweeg brengen in het menselijke genoom/DNA, mogelijk voor sturing door mind control waar ze al meer dan 30 jaar op broeden. Of geloven kortzichtigen nog steeds dat het om onze gezondheid zou gaan? ![]() Misschien best eens wat verder dan je neus lang is, nadenken? Zou het misschien toch om gehoorzaamheid en controle kunnen gaan? ![]() Daarvoor hoef je enkel de onwettige, beperkende wurg- en nazi-maatregelen te bekijken! Staatspropaganda. Staatsterreur. De vectorvaccins zoals vroeger worden vervangen door dit experimentele mRNA vaccin dat nog nooit eerder op de mensheid werd toegepast. Iedere gevaccineerde is dus proefkonijn zonder te weten wat de bedoeling en de gevolgen zullen zijn. Gezond wantrouwen wordt dit genoemd en een kritische beschouwing is absoluut onmisbaar voor zelfbescherming. Klakkeloos eenzijdige propaganda slikken over een vaccin dat zeer ingrijpend kan zijn in het mens-zijn uit angst voor een niet-dodelijke bedreiging door een uitgedoofd/gemuteerd griepvirus is daarom uiterst naïef en zelfdestructief te noemen. De vergelijking met het geloof van jehova getuigen gaat dan dus ook op voor degenen die stug blijven geloven dat roverheden en farmaceutica het goed met hen voorhebben, ondanks alle bewijzen van het tegendeel. Antivaxxers bestaan niet, dat zijn gediscrimineerde burgers die, net als de voorstanders, het recht hebben om zelf te kiezen ongeacht hun mening. Ieder mens is gelijk en dus heeft ook iedereen het recht om zelf te kiezen.
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus het wereldwijde succes van vaccins, de enorme hoeveelheid ziektegevallen die ermee voorkomen zijn, de stapels wetenschappelijke data hierover en het woord van organisaties als de WHO zijn absoluut geen bewijs dat vaccins werken, maar wanneer het jou uitkomt dan is het woord van de WHO opeens wel sterk bewijs voor iets anders? Oké, interessant om te weten. Het tweede ding is misschien geruststellender. Vaccine derived polio is inderdaad een ding. Dat komt omdat dit vaccin gemaakt wordt met een verzwakt polio virus, dat onder bepaalde omstandigheden toch nog net sterk genoeg blijkt om zichzelf voort te planten, mensen ziek te maken en zelfs vrij te breken van de ingeënte persoon zelf om andere mensen te infecteren. Dat is heel rot voor de grofweg 760 mensen die deze milde vorm van polio gekregen hebben in de afgelopen 20 jaar. Naar schatting zijn door de vaccinatiecampagnes waar deze gevallen uit voortkwamen ook ongeveer 13 miljoen gevallen, ongeveer twintigduizend keer zoveel dus, van veelal ernstigere normale polio voorkomen. Het is dus een hele geldige reden om goed twee keer na te denken over het geven van die vaccinaties in bijvoorbeeld een streek waar je geen nieuwe opleving van polio meer verwacht, maar het redt nog altijd heel veel levens op die plekken waar het nodig is. Geeneen van de tot nu toe goedgekeurde coronavaccins werkt overigens met verzwakte virussen, en zelfs als dat wel zo was dan zou je er in het ergste geval nog altijd minder ziek van worden dan van corona zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze regering geeft niet om volksgezondheid. Die voze Babylonische lobbyhoeren. Er is niet eens een gezondsheidscrisis, ze spelen en manipuleren cijfers. Vertrouw die liberalen maar niet als je leven je lief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het SARS-covid2 virus stond eerst op de lijst van dodelijke bedreigingen, naast het dodelijke ebola-virus om tijdelijke noodmaatregelen te kunnen afkondigen. Na onderzoek verwijderde de WHO het SARS-covid2 virus (coronavirus dus!!!) van de lijst met dodelijke bedreiging en plaatste het onder de categorie GRIEPVIRUSSEN - dat overigens élke arts en medische student weet - maar toch blijven de noodmaatregelen voor een dodelijke ebola-dreiging opgelegd worden. Je zou je dus beter eens afvragen waarom de regering de WHO niet blijft volgen nu het dodelijke gevaar onbestaande bleek te zijn maar ze toch nog de onnodige ebola-noodmaatregelen blijft aanhouden! ![]() Overigens is de WHO zelf ook niet onbesproken met een terrorist aan het hoofd! Om het geneesmiddel HCQ aan corona/zieke mensen te onthouden werden studies gebrekkig uitgevoerd, het werkzame middel in de combinatie werd bewust weggelaten zodat de leugenaars van de WHO met grote mond kwamen verklaren met valse, gemanipuleerde studies dat HCQ niet werkte. Me dunkt dat verontwaardiging daar op zn plaats is want dat heeft vele mensen het leven gekost doordat hen bewust een geneesmiddel werd onthouden! ![]() Verder moet je de slachtoffers van vaccinatieschade eerst nog weten voor je van enig 'succes' door vaccins kunt spreken! En die zijn niet min want ze werden 30 JAAR onder de mat geveegd maar ze zijn intussen zo talrijk geworden dat de deksel op die beerput niet meer houdbaar is. Schoorvoetend geven overheden nu zelfs al toe dat vaccins de oorzaak zijn van uitbraken zoals bij polio. Dat zijn FEITEN. In tegenstelling tot jou, spreek ik mij niet uit over het verloop van vaccins en wat dat met mensen zou kunnen doen, daar heb ik de medische scholing niet voor, dat laat ik over aan onafhankelijke vaccin-experten met 35 jaar ervaring die wel weten waarover ze het hebben in hun vakgebied. Neem jij dan maar het vaccin als je zo bang bent voor de corona griep, zolang ik maar hetzelfde recht heb om te kiezen dat ik niet gevaccineerd wil worden. Ik heb er geen last van als proefkonijnen onbekende nevenwerkingen kunnen krijgen tot 5 jaar na vaccinatie met een experimenteel vaccin.
![]() |