![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het waggelt als een eend Het kwaakt als een eend Het ziet eruit als een eend Dan is het ook een eend? Of is het dan toch een varken volgens jou? Angst is een slechte raadgever, dat schakelt het verstand en rede uit. Maar geloof wat je wil, als je dat gemoedsrust kan geven, ik ben vrij om er een andere mening op na te houden door logisch naar de feiten te kijken. Waar lees jij dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn? Begrijpend lezen is blijkbaar maar weinig mensen gegeven, ze hebben uitleg nodig? Citaat:
![]() En nogmaals mijn vraag: Gij hebt dan vertrouwen in de vermeende voordelen van oudere vaccins, vectorvaccins die helemaal niet van toepassing zijn op dit experimentele mRNA vaccin? Niet zo logisch, wel?
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft maar duren,over zowat alle mogelijke onderwerpen,de discrepantie tussen wat de titels braken en wat er feitelijk van aan is.....
Reeds een tijdje wordt,door de media inderdaad,een alarmistisch sfeertje opgeklopt zo van "30% van de geleverde vaccins aan Belgie blijven in de frigo liggen"... ERG hé?......jajajaja....moeten we hier een draadje over beginnen over de "onbekwaamheid" ....o wacht,bestaat al ergens..... Nochtans,te vinden in de artikels zelf die behoorlijk genuanceerder zijn dan hun titel gaat het om het eventjes achterhouden van vaccins voor de "2de portie" die best "op tijd en bij de juiste mensen" geleverd wordt......Want,inderdaad,de leveringen van Pfizer lopen vlot,en daarvan moet er ongetwijfeld weinig "achter" gehouden worden,maar bij Astra Zenica is het met horten en stoten.... Maar om daar nu,zoals een deel van de pers, een aanhoudend circus van te brouwen en een panieksfeertje op te houden lijkt me op den duur........jawel....voer voor gerechtelijke procedures.... ![]() ER gaat ECHT iets moeten gebeuren aan het beroep van "titelschrijver" en hoofdredacteurs van de nieuwsbrakerijen zouden eigenlijk weer eens hun job serieus moeten beginnen nemen ... Als ik sta te schilderen dan bevat mijn pot verf inderdaad gedurende lange tijd zelfs meer verf dan het hout waaraan ik bezig ben....schandaal! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is schandalig hoe weinig diepgaand de media veel berichten weergeven.
Neem nu die historie over bloedklonters. Er zijn twee gevallen gesignaleerd van bloedklonters na een vaccinatie. Dat moet Schoofken zelf maar opzoeken hoeveel "bloedklonters" er gewoonlijk voorkomen in onze maatschappij. Een google-zoeking bracht: Citaat:
Wel, mochten er geen bloedklonters optreden, bij niemand na een vaccinatie, dan zou dat een enorme gelukstreffer zijn voor onze publieke gezondheid. Dan moeten we gaan vaccineren om bloedklonters te voorkomen. Dat verdient een Nobelprijs voor geneeskunde !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bon, wie moet je op den duur geloven. In ieder geval, geloven dat de vastgestelde bloedklonters het gevolg zouden geweest zijn van vaccinatie is bij mij voltooid verleden tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Ongelooflijk hoeveel relativeringszin jullie hebben rond dit verhaal en hoe weinig relativering rond het aantal besmettingen en doden rond corona na april 2020. Onwaarschijnlijk hoeveel cijfermateriaal er beschikbaar is om ook daar jullie back to reality te krijgen, maar toch volharden in die paniek... Verbijsterend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vooralsnog eenklein aantal dus hoe dan ook niet belangrijk, vaccins hebben altijd risico's, besmetting ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mutanten komen wr aan en het kan goed zijn dat die dodelijker moeten worden om voorbij het vaccinte geraken, of het vaccin dus zal helpen is maar de vraag. De enige goeie bescherming is een besmetting, liefst via een casueel contact zodat de virale lading niet te groot is. Casueel contact die nu verboden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken niemand die ziek is geworden, ook mijn klantenkring kent niemand.
Wel een paar positieven maar die waren geen 2 minuten ziek. Verschillende positieven die in quarantaine waren liepen wel te shoppen en waren blij nog eens wat extra verlof te genieten.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze hebben natuurlijk gelijk: het is niet omdat er een paar mensen doodvallen, dat het vaccin gevaarlijk is. Maar diezelfde redenering voor corona dat ging er niet in. |
|
![]() |
![]() |