![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Kies maar | |||
VB |
![]() ![]() ![]() |
23 | 34,33% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
18 | 26,87% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OVLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
Andere partij als hier boven |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
Ik ga niet (meer) stemmen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,94% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mijn eigen partij moeten oprichten, vrees ik.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga u niet de interne keuken van de werking van onze partij uit de doeken doen. Van de N-VA weet iedereen wie er de ondervoorzitters zijn. Zo'n verkiezing wordt steeds openbaar gemaakt. Weten jullie ook wie de ondervoorzitter is bij andere partijen? Je kan dat natuurlijk gaan opzoeken, mar dat is niet mijn vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 3!
Op weg naar een "1 ploeg van 11 miljoen" als volgende regering ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 februari 2021 om 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Een rechtse partij die niet zo dweept met flamingantisme? Daar zou ik voor stemmen.
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar Carrera Neefs...als maar racistisch genoeg is, speelt Vlaamsheid geen enkele rol. https://nationalebeweging.site/
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het vaak met je eens, maar wel intellectueel eerlijk blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schitterend ! Een bende franstalige omvolking-apologeten die standbeelden gaan beschermen tegen stoute negers. En dat is de nieuwe politieke 'thuis' van ons Vlaemsch Dirndl-Blokkertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast moet elke provincie statutair 2 leden van het bestuur aanduiden, plus eentje voor BHG. (géén mandatarissen) Lijkt me toch echt wel wat transparanter en democratischer dan 200 apparatsjiks die de ondervoorzitters bepalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Zuhal Demir is een Belgische politica voor N-VA. Op 2 oktober 2019 werd ze lid van de Vlaamse regering-Jambon en kreeg er de bevoegdheden Omgeving, Justitie, Toerisme en Energie toegewezen. Wikipedia
Mijn panelen liggen er al van 2008 op................Dus 11 jaar voordat Demir in de regering zat. Serieus blijven hé........... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke partij wil de burgervrijheden absoluut garanderen, en in het vervolg zotte corona maatregelen ongrondwettelijk maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de "partijen" meer gezond verstand zullen hebben dan gij.. Het is dank zij mensen van uw f)gedacht dat die zever blijft duren. Alle dagen sterven er mensen doordat er zijn die de maatregelen "zever" noemen. Voor mij zijn die "medeplichtig" aan de dood van die mensen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is een fundamenteel politiek standpunt he, dat een grote meerderheid zich niet zwaar laat storen in hun burgervrijheden omdat er een klein minderheidje wel eens zou kunnen dood gaan. Het is veel en veel belangrijker dat 99% van de mensen normaal kunnen verder leven en van hun vrijheden genieten dan dat 1% (dan nog meestal oude) burgers zouden overleven he. Dat is toch een fundamenteel democratisch idee, dat de (enorme overgrote) meerderheid geen zware nadelen moet ondergaan voor de faveurkes van zo een piepklein groepke ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 februari 2021 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
en mentaal labielen en al es gedacht aan de kosten?
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb eens geschreven dat men een gebroken been in de plaaster legt en dat het met links en rechts een pleisterke op te plakken niet geneest. Sluit alles 8 weken af en de miserie is gedaan ...
|
![]() |
![]() |