![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze weten dat versoepeling niet kan, maar ze lullen er toch maar wat rond.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 februari 2021 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou verwachten dat er nu geen enkele dode meer is voor corona. Je zou verwachten met een flink deel van de bevolking gevaccineerd, dat R, zeker onder lockdown, heel heel laag is en het aantal cases valt als een steen. Maar dat is NIET wat we zien in die curves he. Je kan niet beter gevaccineerd zijn als in Israel. Je zou dus verwachten dat daar, op een of ander uitzonderlijk geval na, covid verdwenen is, he. Vergeet ook niet dat die vaccins NU eerder op hun hoogtepunt van werkzaamheid zijn, namelijk tegen de meeste virusjes die nog zouden circuleren, en aan hoogste antilichamen titers. Dat effect gaat afstompen naarmate de tijd vordert. Wel, ik ben toch heel heel verbaasd dat die curves ginder niet op de vloer liggen, en de laatste tendenzen zelfs op "stabilisatie" lijken te wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kletst u wat uit de nek? Vandaag in de krant: ‘Pfizer-vaccin doet kans op besmetting met driekwart dalen’ Vandaag om 11:17 door wle | Bron: Reuters https://www.standaard.be/cnt/dmf2021...urce=standaard Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merk wel op dat de bescherming tegen "ziekte niet doorgeven" lager is dan de bescherming tegen "ziek worden", he. Een gevaccineerde zou 1 kans op 10 hebben om ziek te worden, maar 2.5 kansen op 10 om het nog door te geven. Je hebt dus 2.5 keer meer kans om toch nog het virus door te geven dan om ziek te worden. Dat wil zeggen dat men onder de gevaccineerden, 2/3 asymptomatischen zal hebben van de besmetten. Dat is min of meer ook wat men gevonden had voor natuurlijke infecties. Toch op korte tijd na besmetting. Hoe dat binnen een paar maanden is, als de neutraliserende antilichamen wat afgenomen zijn, weet men niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2021 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Versoepelen kan uiteraard wel, en is de enige manier om van deze crisis af te geraken. En het moment is rijp. Men moet niet versoepelen als men geen epidemische piek kan bereiken. Men moet het doen als er veel besmettingen mogelijk zijn. Zodat iedereen SNEL ziek wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bij deze gecorrigeerd.
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men versoepeld dan zal men zich niet meer laten vaccineren.
Zelfs mijn hond weet dat. Om één of andere reden is die vaccinatie belangrijker dan wat dan ook.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En just is dat niet.