![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arabisch voor gasten/kerels.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 7 maart 2021 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig dat een oppervlak van betontegels zoals op de foto al met "bos" geassocieerd wordt.
't Zal iets Vlaams zijn zeker? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 maart 2021 om 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Volksunie baardje.
![]() Op de trekhaak ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 maart 2021 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die zich nu besodomiseren door zijn trekhaak?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, voor je deur is het ook de 'natuur' maar toch ... Laatst had ik er nog zo ééntje voor en ik maakte de vriendelijke opmerking: "Ik kom voor uw deur toch ook niet kakken? De hondenweide is 50 meter verder mevrouw." Verhaal: waar of niet waar? Laatst nam ik een bevriend persoon mee met de wagen. Na enkele kilometers begon die te zagen en te zeveren dat hij naar de wc moest. Ik stopte mijn wagen en hij stormde de bosjes in naast de baan. Eensklaps hoor ik een ijzingwekked gegil: Ik baarde een kind, ik baarde een kind, het heeft 'handjes en beentjes' ...!!!! Ik stap uit de wagen en ging poolshoogte nemen van wat er aan de hand was met de kakkende persoon. Ik zag hem daar al jammerklachtende zitten al roepende "ik baarde een kind" Ik bekeek de zaak en had vrij snel door wat het probleem was en ik stelde hem dan ook gerust met de 'wijze' woorden: "Ge heb gewoon op ne kikker gescheten moat!" Zo ziet u maar opletten met wie je meeneemt met de wagen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 maart 2021 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie een markt voor "camou" WC-papier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de mede-forummers toch willen aanmanen GOED rond te kijken alvorens te voldoen aan de roep der natuur "in de natuur".
Indien niet: https://www.youtube.com/watch?v=BCcvv9D9P8M ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 maart 2021 om 19:02. |
![]() |
![]() |