![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"de nazis wilden niet van de zwakkeren/ouderen af. de nazis hadden een vijand nodig om angst te zaaien onder de bevolking. Vandaar dat ze de leugen verspreidden dat joden "ziektes" hadden. Waar je dood van ging. covid-40-45..."
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- 529.000 covid deaths in 1 year and hardly any flu deaths. - average between 20.000 and 60.000 flu deaths in 1 year. Met maatregelen 10 keer meer covid doden dan griep doden. We spreken dus over een totaal andere orde. Zonder maatregelen kan je dit aantal nog eens vermenigvuldigen (met factor 6). Dan spreken we nog niet over de zorg die voor covid patienten veel groter is dan voor griep. De langdurige klachten die vaak blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Extra doden kan men uiteraard niet toveren. maar minder griepdoden precies wél.
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() volgende bevestiging dat strenge lockdowns nauwelijks iets deden:
UK vs Zweden: Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 15 april 2021 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |