![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Haar hart aanvallen; waarom zou ik dat doen? Zij heeft een junk als echtgenoot, zij heeft geld. Ik ben middelmatig. Net zoals zij. De pussy dat is ook alleen maar als die "paraat" staat, wrm zoekt die geen echt werk. Alleen als de brug gebroken is, is het een probleem. Ik ben op een hoger niveau; jij moet volgen of sterven.....
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we lekker elitair doen?
Als ik daar mijn gal over spuw blijft er niets over van deze zooi. Vrienden, broeders, zusters er zijn vijanden onder ons. Zij buiten het systeem uit als zijnde hun "vriend". Zij zien hun afbeelding, verbeelding als de werkelijkheid en kijken naast alle rationele argumenten. Je komt de spirituele slaaf van deze mensen als jij deze mensen als afbeelding van hun waarheid zien. Zij worden gezien als onbewust of angstig. Zij zijn onder ons, maar bewegen zich als normale burgers. Ooit ga ik als een normale burger door het leven staan; vrij en met principes. Maar U blijft een slaaf van basale driften waar het geween en tandengeknars is.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gelijk geld voor gelijk loon was achterhaald vermoedde ik.
Zoals ik het toen zag beweerde ze dat vrouwen minder als mannen in hetzelfde beroep verdienen. En dat klopte als je naar het cijfer keek, maar keek je naar de gepresteerde uren zag je dat mannen meer uren deden. Daarom, vertrouw nooit een liberaal. Ze jutten mensen op met gemanipuleerde cijfers en fake news. Geen waarheid is in hen.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden; elke lul kan slijmen. Daarentegen staat het vrije woord.
Ik sta boven het plebs zoals een "andere" het behoort. Elke hond heeft zijn dag; maar een Maarschalk staat altijd boven het gepeupel. https://www.youtube.com/watch?v=w3w-3iRoy58 "Dog Eat Dog; Who's the King?" Ik hou er niet van; het is zo flegmatisch...
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk z'n of haar goesting. Ik heb mij nooit geroepen gevoeld om voor een kleuterklas te staan. Daar is niets mis mee. Daarnaast. Er valt wat te zeggen over het quotum vrouwen aan de top van beursgenoteerde bedrijven. Ik heb daar gemengde gevoelens bij. Laatst gewijzigd door Rudy : 10 maart 2021 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=fWWoLcepnQs
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is +1; het seksuele centrum is sterker in mannen
Dat is +2; het emotionele centrum is sterker in vrouwen. Dat is +3; het denkende centrum is sterker in mannen. Dat is +4; het "orakel" centrum is sterker in vrouwen. Dat is +5; het onzijdige centrum is sterker in wie "wilt". An excellent warrior. Veel mensen blijven hangen in het 5de. Dat is +6; het "god" hoofd. Dat is +7; Nirvana. ![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe win je van elke vrouw?
Sluit het emotionele centrum af. https://www.youtube.com/watch?v=af59U2BRRAU Zoals ze dat doen met een "bitch"; blijf in je kot met een ketting. Als er wat rondloopt bijt die teef wel. Na al dat soldaat gedoe; 60.000€ na 15 Jaar. Het is peanuts.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij Aardbewoners hebben vrouwen nodig , en zij verdienen onze respekt !!
En wij Aardbewoners moeten mekaar respekteren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() We zijn allemaal gelijk, maar we hebben wel een speciale dag nodig ...
Bijzonder toch.
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Belangrijke mededeling! De doorluchtige heer Koenaard Depuydt heeft nu de eer om u allen de echte betekenis van het woord "vrouw" mee te delen. Het betreft een verkeerde spelling van het Roemeense ofte Walakse (Walachische) woord "Vreau" (= Ik wil). Het voornaamwoord (in dit geval "Eu", zeg "jeew", = "ik") wordt dikwijls weggelaten. Ja, warempel! "Ik wil" is dé slagzin der wijven. Echte mannen beantwoorden deze zelfzuchtige slagzin met de koene woorden: "jij hebt niets te willen!" Met mannelijke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons thuis is het alle dagen vrouwendag.
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Het is in elk geval een concept vergelijkbaar met om acht uur in de handen klappen voor de mensen die in de zorg werken. Het is een symbool. Het is een gebaar. Maar op zich brengt draagt het in niets bij tot het uiteindelijke doel.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk elke dag aan konijnen & pruimen trouwens, als plat consistant.
En aan une Vieille Prune bien Rafraichie ook, bij de koffie.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |