![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een arrogante eikels vind je toch onder de gepensioneerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten, ik ben daar heel verdraagzaam voor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net mijn punt.
In tegenstelling tot degenen op dit forum die om hun eigen illusie van veiligheid in stand te houden met zo veel plezier de anderen in hun rechten beperken, eis ik helemaal niet dat de coronakwezels zich blootstelen aan mogelijks gevaarlijke situaties. Wat mij betreft mogen ze 'in hun kot' blijven zitten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens die verklaring getekend mogen ze van mij doen wat ze willen. Echter vrees ik er voor dat het net die zullen zijn die wanneer bij hun of bij een van hun naasten de ademhaling begint te piepen het eerst gaan willen verzorgd worden. Waar zijn die dokters hier ! Ons mama is aan het stikken kan dat hier niet wat sneller ![]() ![]() ![]() Typische reactie van blaaskaken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 maart 2021 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste wat die mensen dus kunnen doen is om zichzelf zo snel mogelijk te besmetten wanneer de ziekenhuizen niet vol liggen. Ik herinner mij nog dat aan mijn collega's gesuggereerd te hebben begin maart vorig jaar, en die bekeken mij toen raar. Ik zegde hen: binnen 4 of 5 weken liggen de ziekenhuizen vol, laten we ons nu besmetten, nu is er nog plaats. Dat was net voor Macron een lockdown afkondigde, en ik van mijn stoel viel. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 maart 2021 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon afzien van een ziekenhuis opname voor corona ook al ligt het niet vol. Dat zou er nog aan mankeren....een leeg ziekenhuis laten vollopen met sjarels die een document ondertekenden dat ze afzien van iedere opname voor corona. Wie de lusten wil moet er ook de lasten bijnemen. Maar wees gerust er zullen er niet veel zo een document ondertekenen....veel geblaas weinig wol. 99 % van de mensen zijn allesbehalve helden hoor. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 maart 2021 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo niet zie ik geen verschil met een skiër die wordt behandeld voor een gebroken been, een automobilist voor een verkeersongeluk, iemand die tijdens het griepseizoen het durfde om met een groep mensen binnen af te spreken (stel je voor zeg, binnen afspreken met mensen),... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U rookt? Geen behandelingen meer voor longen, kanker,... U drinkt? Geen behandelingen meer voor lever, kanker,... U gaat wel eens op zonvakantie? Geen behandeling meer voor huidaandoeningen, huidkanker,... U neemt de auto voor plezieruitstappen? Geen behandelingen meer voor verkeersongevallen. U doet een contactsport? Geen behandelingen meer voor breuken etc. U bent tijdens het griepseizoen niet in uw kot gebleven? Geen behandeling voor de griep. U bent ooit eens naar de Quick of de MacDonalds geweest? Geen behandeling voor... Waarom wil u corona anders behandelen dan alle andere medische risico's? Fred, bent u bereid uw recht op medische opname op te geven voor alle risico-activiteiten die u in uw leven doet? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 16 maart 2021 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als we dan toch geen mensen toelaten die risico-activiteiten doen (uw idee, niet het mijne), privatiseer dan de hele zorg hé.
Waarom zou ik moeten bijbetalen aan een systeem waar ik toch geen gebruik van kan maken? Stel me vrij van (een deel van) RSZ bijdragen en laat me betalen voor privé-ziekenhuizen die me wel willen behandelen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 16 maart 2021 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al corona gehad dus de keuze is makkelijk maar anders zou ik geen probleem hebben met corona-verzorging aan huis, je overlevingskansen zijn waarschijnlijk zelfs groter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over het ondertekenen van een document waarop je verklaart af te zien van ziekenhuis opname in het geval je ernstig ziek wordt door corona. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 maart 2021 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |