![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 19 maart 2021 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tram 24 is al een complete no go zone voor mij, breek me de mond over bus 33 niet open. Alles te voet en met grote omwegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uiteindelijk het probleem. Toch niet die negers. Astridplein of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Check het openbaar vervoer maar eens... Neen merci. Mijn bubbel bestond al lang voor corona. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wel gans de paasvakantie. Maar 't kan zijn dat een van ons twee dover is dan de andere.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een repressieve regering: "met behulp van de federale politie".
Wat plannen die nu? De flikken die iedere m/v/kind dat teveel is, zelfs al hebben ze een kaartje, er af kloppen alsof ze de Spaanse guardia civil waren? De trein van A'pen naar Blankenberge stopt in Gent, maar zit al vol .... alle Gentenaars terug naar hun muite?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er komt op een bepaald toch een moment vrees (of liever gezegd: hoop) ik dat agenten hier geen deel meer van willen uitmaken. En dat zou dan wel eens een kantelmoment kunnen zijn. Sinds vorig jaar hebben de verkeerde mensen adviezen gegeven aan de verkeerde mensen. Dat is zowat de samenvatting van alles wat met ingang van februari 2020 is fout gelopen.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn altijd zo van die mensen die zich superieur voelen tegenover de rest, het zogezegd gepeupel; We zullen hoogstwaarschijnlijk nooit een gezellig praatje maken op een terras. Uw probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bembem wilt kinderen muilkorven zodat ze haar veiliger op de tram voelt. Ik ga te voet omdat ik anders ook overprikkel aan de drukte en op elkaar gedrukt te zitten. Ik wil niet dat de samenleving zich op mij aanpast, ik pas mij aan. De enige die zich superieur voelen zijn degene die in mijn naam analyses van de Aldi breien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reservetreinen (of extra wagons ) ? Die zijn er, en normaal gezien weten ze zoiets al wat op voorhand hé. Maw, dat weten ze al als de trein vertrekt dat ze in Gent in de probs gaan geraken.
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Daar durf ik nog geen vijf cent op inzetten...
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor ge u moeide had ik nochtans een specifiek deel uit haar tekst gequote.
Als gij dan nog geen reden “waarom” ziet en mij de superieure wilt noemen, ... ja ey sorry dan zenne. Nog efkes en ik ben een religioot omdat ik liever te voet ga ![]() Maar doe maar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verbaast mij niet dat de federale overheid een drastische maatregel handhaaft, ook al mag het kinderachtig zijn. Terug naar de basis. De bevolking vraagt erom. Duidelijke maatregelen. Het kindje hoeft niet noodzakelijk een plaats aan het venster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je in een normal treinstation nu wel een punt. Op de tijd dat een trein stopt en weer moet vertrekken kan je dat moeilijk controleren, en dan nog rest er je weinig tijd om in te grijpen.
Maar in dit geval vertrekt de trein uit Antwerpen en dan heb je toch al een iets betere controle op hoeveel mensen er instappen. In het geval Leuven-Blankenberge zou het dus helemaal een ramp zijn. Die stopt dan ook nog eens in Brussel (ik denk zelfs 3 keer in Brussel) en Brugge.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 19 maart 2021 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |