![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: heb je een lidkaart van een politieke partij, en zo ja, van dewelke | |||
ja, ik heb een lidkaart van een politieke partij |
![]() ![]() ![]() |
37 | 31,09% |
nee, ik heb geen lidkaart van een politieke partij |
![]() ![]() ![]() |
52 | 43,70% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
7 | 5,88% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,36% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,68% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 13,45% |
SP.a |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,72% |
Spirit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,68% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
23 | 19,33% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,20% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
13 | 10,92% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 119. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heb een lidkaart van het Liberaal Appel.
Ik ben tevens bestuurslid (Politiek Secretaris) van LA Schoten en raadslid van Liberaal Appel Nationaal
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Ik ben bij de N-VA en ik ben daar lokaal bestuurslid van N-VA Herentals
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben geen lid van een partij, er is toch geen partij die volledig bij me past. Ik zou liever op personen willen stemmen denk ik. Trouwens op deze manier kan ik makkelijk switchen van partij voorkeur... Laatst gewijzigd door lustige lezer : 13 december 2004 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus niet diegene die het liefste glimlacht, maar diegene die het verstandigste voor de dag komt met zijn eigen visie en afwijkingen van zijn basisideologie. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() De pc partijen hebben nochtans een zwijgakkoord ondertekent in het vlaams parlement..; dus veel eigen mening zal daar niet meer te horen zijn.
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat ik met alle standpunten van het VB of het FN akkoord ga? Enkel in jullie autoritaire secteclubjes is het zo dat alle leden ook actief moeten zijn en altijd in dezelfde richting moeten kijken. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het in geen enkel partij mag. Voor mij zit heel dat politiek systeem eigenlijk verkeerd ineen. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dit toont nog maar es het elitaire en volksvreemde karakter van het parlement: zij zeggen wat gedaan wordt en dat is het, geen inmenging van buitenaf, of zelfs van binnenin (zie politieke rel rond Dedecker)
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Nu, er zijn bepaalde mensen die iets anders te doen hebben dan de hele tijd bronnen op te zoeken en neer te posten. Ik ben er ook mee gestopt, er zijn betere dingen te doen.
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() Zo zijn er mensen, maar die kan ik nu al op een papiertje opschrijven, de andere wil ik wel geloven. Ben ik zelf twijfelachtig over iets , dan zoek ik het zelf op.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |