![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of Felipe van Spanje met de titel "Graaf van Vlaanderen" nog pronkt of durft te pronken. In elk geval, het is volstrekt in houdsloos geworden. Doet mij zo een beetje denken aan de situatie van de Britse vorsten die gedurende zeer lange tijd (ik meen gelezen te hebben tot de tijd van Queen Victoria), bij elke plechtige opsomming van hun titels, zich steevast ook altijd "King of France" lieten noemen. Tot ergernis en tandengeknars bij hun oude Franse aartsvijand.
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Legendarische woorden van Karel van Wijnendaele die de ronde oprichtte om de Vlaamse identiteit te promoten En men gaat daar nu een Belgische sous over kappen Ik zou het niet gedaan hebb En vooral niet in het Frans tour des Flanders Tja ...........
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 2 april 2021 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De belangrijkste koers in België. Waarom zou de Post daar geen aandacht aan mogen besteden?
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oef, genen Hollander dit jaar.
Die tweede groep zat vol gasten die liever 5de worden dan verliezer in een duel met twee.