![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er morgen geen snelheidsbeperking meer is moet er ook geen politie meer zijn om me te flitsen. Toch niet zo moeilijk om te begrijpen dacht ik Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2021 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Gaan de ouderen op een of ander manier nog bijdrage om die geweldige schuldenput te dempen die ze zelf gemaakt hebben en die ze nu ook nog eens gigantisch vergroot hebben voor hun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men in Aziatische landen op gewelddadige manier betogingen uit elkaar slaat, vindt men dat in het Westen schandalig. Het laatste jaar gebeurt hier echter exact hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verbied als overheid elke vorm van betoging, en je hebt nooit meer ergens last van. Als de bevolking dan toch betoogt, schakel je de politie en/of het leger in om die betoging op gewelddadige wijze de kop in te drukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politie knuppelt betogers neer in BE: verbod is verbod. Je moet maar luisteren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren heeft de politie die mensen niet onderdrukt maar gedurende meer dan een half uur duidelijk gevraagd om de contreien te verlaten en zich te verspreiden. Ik veronderstel dat dat de orders waren die ze hebben gekregen van hogerhand. Als ik op een voetbalveld ga staan voor er een belangrijke wedstrijd plaatsvindt zal me dat ook gevraagd worden. Blijf ik dat weigeren zal men me desnoods hardhandig verwijderen van dat veld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
groot verschil, als men het keihard had willen spelen was iedereen op staande voet afgerammeld met een dikke coronaboete in de achterzak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, men moet de contreien verlaten ENKEL EN ALLEEN OMDAT MEN NIET SAMEN MOCHT KOMEN op een openbare plaats. Zo'n (algemeen) verbod is verwerpelijk. Een algemeen verbod op samenkomt IS onderdrukking. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 2 april 2021 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och zo ver wil ik het nu ook weer niet zoeken. Je moet weten dat er bij de politie ook wel wat profiteurs rondlopen. Arbeidsongevalletje....alles vergoed betaald en enkele weken thuis is niet te versmaden. ![]() Hiermee wil ik niet iedereen over dezelfde kam scheren of de zaken minimaliseren maar toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een overheid zou niet op algemene wijze mogen verbieden dat mensen samenkomen op publiek toegankelijke plaatsen. Tijdelijke uitzonderingen voor een concreet doel zijn natuurlijk een ander verhaal. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 2 april 2021 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die krijgen hun orders en doen dat niet op eigen initiatief. De orders zullen duidelijk zijn geweest. Het park mocht niet dienen als ontmoetingsplaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nu net het problematische. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voer voor discussie. Mijn standpunt was vanaf het begin heel duidelijk. Met Lockdowns en theoretische maatregelen blijf je aanmodderen. In de praktijk is van al die verboden hier bitter weinig gerespecteerd zie gehandhaafd. In alle landen waar ze die maatregelen ernstig namen....en secuur handhaafden hadden ze het virus na 3 maanden onder controle. Persoonlijk kan ik je ganse lijsten geven van mensen die er steeds de kantjes hebben blijven aflopen. Maar wij leven nu eenmaal in een continent waar iets doen voor de gemeenschap of je land niet meer in het woordenboek staat. Iets doen voor de samenleving is wel iets meer dan alle 4 jaar met een Jupiler vlag naar de rode duivels gaan kijken Ik oordeel niet maar het is het een of het ander en wij hebben gekozen voor het andere. Gevolg we zitten nu al meer dan een jaar met de situatie van mossel noch vis. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2021 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |