Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2004, 12:17   #41
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

(off topic antoon)
(hoe heeft the biggest state of the union gestemd ? Alaska bedoel ik he.. staat niet op uw kaartje)
('k was met verlof toen de verkiezingen waren en ik zeg het eerlijk, ik heb het mij niet aangetrokken hoe het verlopen is...)
(maar nu ik uw kaartje zie werd ik toch curieuzeneuzemosterdpot...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 12:20   #42
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

tijd om de moslims terug te sturen vanwaar ze komen
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 12:24   #43
ilfalco
Minister-President

Standaard

in frankrijk mocht m'n de vraag ivm afkeer tgenover moslims nogeens niet stellen....
ze zullen daar idd zeer geliefd zijn ....
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 12:28   #44
Tegendradigaard

Standaard

'k staan altijd afkerig tegenover den afkeur...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 10 december 2004, 12:55   #45
Vanaspe
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
tijd om de moslims terug te sturen vanwaar ze komen
Probleem is dat je nooit weet vanwaar ze komen.
Vanaspe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 13:00   #46
Tegendradigaard

Standaard

als ik soms hoor dan denk ik dat het overal beter moet zijn dan hier bij die racistische Vlamingen...

Oud 10 december 2004, 13:09   #47
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Veilig op reis

Iran is een van de veiligste landen ter wereld als je je houdt aan de islamitische regels van het land. Berovingen komen naar mijn weten niet voor. De mensen zijn extreem gastvrij en behulpzaam.

Misschien moeten al die Vlamingen verhuizen naar Iran want dit las ik juist op http://www.andersreizen.nl/

Huizen in de knapste wiskundige koppen ter wereld, in één van de welvarendste regio's ter wereld met de beste gezondheidszorg ter wereld........ alleen bange kwezeltjes ?
Waren de Galliërs vroeger niet gekend om hun dapperheid ?
Waar zijn ze nu ..........

Verwende kinderen die schrik hebben wat speelgoed te verliezen.......
Ik heb gisteren nog op het TV nieuws gezien hoe de Iraniers religie beleven. Speciaal voor de gelegenheid was ajatollah Khamenei overgevlogen naar de plek waar tanks tijdens hun grondoefeningen doelen beschoten terwijl bommenwerpers overvlogen.

Dat is nogal eens een andere godsdienst dan de onze, de islam van de 21ste eeuw. Daar zetten de gelovigen zich tenminste volledig in voor hun geloof.

Laatst gewijzigd door Wreker : 10 december 2004 om 13:10.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 13:11   #48
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Hm het zou ook eens interesant zijn om het omgekeerde te zien, hoeveel moslims er al bang zijn van de Vlamingen.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 13:14   #49
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Bravo, Zijne Heerlijkheid : U wint het konijn!

Ik ben er ook van overtuigd dat er veel afkeuring bestaat tegenover
moslims.
Daarom ben ik persoonlijk nog niet tegen moslims.
Waar ik bijvb. wél tegen ben is moslim-fundamentalisten
(net als tegen christen-fundamentalisten, hindoe-fundamentalisten, .....).

Een o zo belangrijke nuance, nietwaar.
De moslims late zich heel gemakkelijk radicaliseren. Neem het voorbeeld van de hoofddoeken. In de jaren zeventig en tachtig zo goed als geen hoofddoeken te zien bij de moslims hier, terwijl nu de overheid bij ons de burka moet verbieden.
Oud 10 december 2004, 13:18   #50
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Voor eenmaal Bhairav zijn we het eens .......
Jij past heel goed in het patroon van die studie Labyrinth:

Citaat:
"Verrassend is dat jongeren hoger scoren dan ouderen inzake ongunstige verwachtingen (70% tegenover 57% van de 60-plussers)".
Ouw pekes wier leven zo goed als voorbij is trekken zich niet veel meer aan van hun -korte- toekomst in dit leven.

Jongeren echter moeten nog aan hun leven beginnen en die zien de zaken wel effe anders.
Oud 10 december 2004, 13:20   #51
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Nee ze zeggen dat ze denken dat er veel afkeur bestaat, wat iets anders is als zeggen dat je zelf afkeer hebt.
Weet er iemand misschien waar de echte vragen en antwoorden van die studie te vinden zijn?
Oud 10 december 2004, 13:27   #52
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Le Pen en De Winter zijn nochthans goede vriendjes. Ik ben heel zeker dat het VB even racistisch is, maar ik wil niet wachten om dat te ontdekken eens ze ooit aan de macht zouden komen. Een bepaald proces heeft immers al uitgewezen dat het VB zich heeft bezondigd aan racistische uitspraken (en kom niet terug met het argument alsof het proces gemanipuleerd zou zijn geweest).
Niet de mensen van het Vlaams Belang zijn racistisch maar de moslims.

De moslims hebben de autochtone elites zodanig bespeeld dat die de wereld op zijn kop hebben gezet en iedereen die het racistisch gedrag van de moslims aan de kaak durfde stellen als racist ging beschuldigen.

Het is hetzelfde als de dief die na een diefstal roept "houdt de dief". En zelf met de buit er vandoor gaat.

Het Vlaams Blok heeft zich al die jaren veel te defensief tegen de elites en de moslims opgesteld. Door die defensieve houding is een groot gedeelte van de eigen bevolking gaan denken dat ze ook racistisch was en handelde, hoewel dat helemaal niet zo was. De moslims zijn de echte racisten, die ons discrimineren en apartheid eisen.

Nu zijn er zelfs bij onze eigen mensen die uit protest de benaming "racist" als een eretitel zijn gaan dragen.

Volledig verkeerd natuurlijk. De moslims moeten aangeduid worden als de racisten die voor alle samenlevingsproblemen verantwoordelijk zijn en niet omgekeerd.

Er moet hier terug rechtvaardigheid komen. Goed moet weer goed worden en slecht weer slecht, en niet omgekeerd, zoals het establishment het nu bepaald heeft.
Oud 10 december 2004, 13:29   #53
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Echt zo'n typische volkse vrees. De onnozele burger. Vanachter het gordijntje naar buiten piepen en toevallig passerende negers signaliseren aan de buren... op laffe wijze via de telefoon.
Een hoop mietjes bijeen.
Sprak de anarchist die mooi meedraaid met het systeem dat hij zogezegt verfoeit.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 13:36   #54
ikbenvredelievend
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Hm het zou ook eens interesant zijn om het omgekeerde te zien, hoeveel moslims er al bang zijn van de Vlamingen.
tja, we zullen is naar die moslimlanden gaan, en dat daar is vragen

weet je wat ze gaan antwoorden : bang, wij bang, ba nee, we eten er zo elke dag ene op. En we doen da nie van de honger, maar voor de islam
ikbenvredelievend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 13:44   #55
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik ben niet bang van moslims, maar ik word er kotsmisselijk van ( alhoewel ik denk dat dat geen optie was in de enquete). Nu dat we in west-Europa zo goed als verlost waren van de pruttelende pastoors die ons met allerhande onzin opzadelden, komt er een horde vreemdelingen aan met in hun spoor een bende pruttelende, reutelende en mekkerende imams die de klok 500 jaar komen terugdraaien. En dan zijn er natuurlijk een bende mutikul profeten die blijkbaar met heimwee terugkijken naar de middeleeuwen, de inquisitie en allerhande andere religieuze verworvenheden en die multikul profeten staan op hun spreekgestoelte te oreren dat de islam een verrijking is voor onze samenleving. Een verrijking, mijn kloten ja.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2004, 13:56   #56
Tegendradigaard

Standaard

tja daar kan ik ook niet goed aan uit. "Links en vrijzinnig" heeft tientallen zoniet honderden jaren er alles aan gedaan om de macht van de pastoors in te perken en dat is gelukt.
En nu gaat links actief meehelpen om "nieuwe pastoors" aan een nog grotere macht te helpen ???

Van de pastoor verlos ons heer
maar van de imam nog veel meer...

Oud 10 december 2004, 14:03   #57
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Het blijft een idiote titel in deze topic:

73% van de Vlamingen vindt dat er een grote afkeer/angst heerst tegenover de Islam... Tenzij ze natuurlijk de vrag niet goed hebben gelezen... Betekent het dat de meerderheid vindt dat het zogenaamde onveiligheidsgevoel tegenover moslims ongelooflijk belachelijk is!
Oud 10 december 2004, 14:21   #58
ikbenvredelievend
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Het blijft een idiote titel in deze topic:

73% van de Vlamingen vindt dat er een grote afkeer/angst heerst tegenover de Islam... Tenzij ze natuurlijk de vrag niet goed hebben gelezen... Betekent het dat de meerderheid vindt dat het zogenaamde onveiligheidsgevoel tegenover moslims ongelooflijk belachelijk is!
waarom hebben die vlamingen een afkeer van moslims ? Omdat ze zich niet veilig voelen met hen in de buurt, men heeft te veel meegemaakt met hen om te doen of er niks aan de hand is.
Moesten al die moslims hier niet zitten, dan ben ik zeker dat geen enkele vlaming (toch bijna geen enkele) een afkeer had van moslims.

Ik geef vlamingen gelijk dat ze een afkeer hebben, ik denk zelf eerder bang zijn van hen, omdat men nu machteloos staat tegenover hen.

ik ging vanmorgend met me zoontje wandelen in het park. Ik steek daar een sigaretje op, en lap ik had het zitten. 3 Islamietjes kwamen een sigaret vragen. Voor de vrede te bewaren heb ik ze dan toch maar eentje gegeven. Dan moesten ze mijne aansteker hebben, en die was ik natuurlijk kwijt (ohja, ne stomme aansteker). Ik ben blij dat ik er zonder kleerscheuren ben doorgeraakt, want wat zou ik alleen als vrouw doen tegen die 3 islamietjes, niks natuurlijk.
Oud 10 december 2004, 14:32   #59
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenvredelievend
ik ging vanmorgend met me zoontje wandelen in het park. Ik steek daar een sigaretje op, en lap ik had het zitten. 3 Islamietjes kwamen een sigaret vragen. Voor de vrede te bewaren heb ik ze dan toch maar eentje gegeven. Dan moesten ze mijne aansteker hebben, en die was ik natuurlijk kwijt (ohja, ne stomme aansteker). Ik ben blij dat ik er zonder kleerscheuren ben doorgeraakt, want wat zou ik alleen als vrouw doen tegen die 3 islamietjes, niks natuurlijk.
Eigenlijk heb jij aan je zoontje een slecht voorbeeld gegeven. Je had moeten zeggen "Kijk, het was mijn laatste sigaretje, maar als je wil zal ik er eentje voor jullie gaan halen", en dan een wandelingetje richting politiebureau maken.

Een islamiet die mij op straat om een sigaret durft te vragen krijgt van mij gegarandeerd een flinke muilpeer zodat hij zich niet nog meer in het hoofd gaat halen.
Oud 10 december 2004, 14:35   #60
ikbenvredelievend
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Eigenlijk heb jij aan je zoontje een slecht voorbeeld gegeven. Je had moeten zeggen "Kijk, het was mijn laatste sigaretje, maar als je wil zal ik er eentje voor jullie gaan halen", en dan een wandelingetje richting politiebureau maken.
Ik weet het, eigenlijk slecht aangepakt van me.

Maarja, men zoontje van 2.5j stond al van de afkeer (lees maar schrik) tussen men benen, in een half verlaten park.
Het enigste ik hoopte, was dat ik een paar goede islamietjes bij me had staan, wat dus weeral niet was.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be