![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() (off topic antoon)
(hoe heeft the biggest state of the union gestemd ? Alaska bedoel ik he.. staat niet op uw kaartje) ('k was met verlof toen de verkiezingen waren en ik zeg het eerlijk, ik heb het mij niet aangetrokken hoe het verlopen is...) (maar nu ik uw kaartje zie werd ik toch curieuzeneuzemosterdpot...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tijd om de moslims terug te sturen vanwaar ze komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() in frankrijk mocht m'n de vraag ivm afkeer tgenover moslims nogeens niet stellen....
ze zullen daar idd zeer geliefd zijn .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() 'k staan altijd afkerig tegenover den afkeur...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() als ik soms hoor dan denk ik dat het overal beter moet zijn dan hier bij die racistische Vlamingen...
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is nogal eens een andere godsdienst dan de onze, de islam van de 21ste eeuw. Daar zetten de gelovigen zich tenminste volledig in voor hun geloof.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 10 december 2004 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hm het zou ook eens interesant zijn om het omgekeerde te zien, hoeveel moslims er al bang zijn van de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jongeren echter moeten nog aan hun leven beginnen en die zien de zaken wel effe anders. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De moslims hebben de autochtone elites zodanig bespeeld dat die de wereld op zijn kop hebben gezet en iedereen die het racistisch gedrag van de moslims aan de kaak durfde stellen als racist ging beschuldigen. Het is hetzelfde als de dief die na een diefstal roept "houdt de dief". En zelf met de buit er vandoor gaat. Het Vlaams Blok heeft zich al die jaren veel te defensief tegen de elites en de moslims opgesteld. Door die defensieve houding is een groot gedeelte van de eigen bevolking gaan denken dat ze ook racistisch was en handelde, hoewel dat helemaal niet zo was. De moslims zijn de echte racisten, die ons discrimineren en apartheid eisen. Nu zijn er zelfs bij onze eigen mensen die uit protest de benaming "racist" als een eretitel zijn gaan dragen. Volledig verkeerd natuurlijk. De moslims moeten aangeduid worden als de racisten die voor alle samenlevingsproblemen verantwoordelijk zijn en niet omgekeerd. Er moet hier terug rechtvaardigheid komen. Goed moet weer goed worden en slecht weer slecht, en niet omgekeerd, zoals het establishment het nu bepaald heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
weet je wat ze gaan antwoorden : bang, wij bang, ba nee, we eten er zo elke dag ene op. En we doen da nie van de honger, maar voor de islam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben niet bang van moslims, maar ik word er kotsmisselijk van ( alhoewel ik denk dat dat geen optie was in de enquete). Nu dat we in west-Europa zo goed als verlost waren van de pruttelende pastoors die ons met allerhande onzin opzadelden, komt er een horde vreemdelingen aan met in hun spoor een bende pruttelende, reutelende en mekkerende imams die de klok 500 jaar komen terugdraaien. En dan zijn er natuurlijk een bende mutikul profeten die blijkbaar met heimwee terugkijken naar de middeleeuwen, de inquisitie en allerhande andere religieuze verworvenheden en die multikul profeten staan op hun spreekgestoelte te oreren dat de islam een verrijking is voor onze samenleving. Een verrijking, mijn kloten ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() tja daar kan ik ook niet goed aan uit. "Links en vrijzinnig" heeft tientallen zoniet honderden jaren er alles aan gedaan om de macht van de pastoors in te perken en dat is gelukt.
En nu gaat links actief meehelpen om "nieuwe pastoors" aan een nog grotere macht te helpen ??? Van de pastoor verlos ons heer maar van de imam nog veel meer...
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Het blijft een idiote titel in deze topic:
73% van de Vlamingen vindt dat er een grote afkeer/angst heerst tegenover de Islam... Tenzij ze natuurlijk de vrag niet goed hebben gelezen... Betekent het dat de meerderheid vindt dat het zogenaamde onveiligheidsgevoel tegenover moslims ongelooflijk belachelijk is!
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Moesten al die moslims hier niet zitten, dan ben ik zeker dat geen enkele vlaming (toch bijna geen enkele) een afkeer had van moslims. Ik geef vlamingen gelijk dat ze een afkeer hebben, ik denk zelf eerder bang zijn van hen, omdat men nu machteloos staat tegenover hen. ik ging vanmorgend met me zoontje wandelen in het park. Ik steek daar een sigaretje op, en lap ik had het zitten. 3 Islamietjes kwamen een sigaret vragen. Voor de vrede te bewaren heb ik ze dan toch maar eentje gegeven. Dan moesten ze mijne aansteker hebben, en die was ik natuurlijk kwijt (ohja, ne stomme aansteker). Ik ben blij dat ik er zonder kleerscheuren ben doorgeraakt, want wat zou ik alleen als vrouw doen tegen die 3 islamietjes, niks natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een islamiet die mij op straat om een sigaret durft te vragen krijgt van mij gegarandeerd een flinke muilpeer zodat hij zich niet nog meer in het hoofd gaat halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maarja, men zoontje van 2.5j stond al van de afkeer (lees maar schrik) tussen men benen, in een half verlaten park. Het enigste ik hoopte, was dat ik een paar goede islamietjes bij me had staan, wat dus weeral niet was. |
|
![]() |
![]() |