![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou een hoop lol gemist hebben als ik dat vroeger niet regelmatig gedaan zou hebben.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nevermind ik heb geen zin dat te nuanceren. I found myself cheerleader And they say Do you need me? Do you think I'm pretty? Do I make you feel like cheating? And I'm like no, not really 'cause Oh I think that I found myself a cheerleader
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's nu wel net een heel lastig voorbeeld eh?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is absoluut.
Maar je bent vrij niet te luisteren en de gevolgen te dragen. Het westen is nochtans den boegbeeld dat als voorbeeld mag dienen. Ergens bij de opkomst van feminisme werden ze vies van hun afkomst en werden we onze traditionele normen en waarden ongehoorzaam. Onder deze universele menstrueren onze 9 jarige jongens. Bravo ![]()
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak zetten we hun goede raad als “onzin” weg, tot de ervaring het ons zelf leert maar het dan te laat is om een nieuwe cirkel te vervullen. Wij eren niet eens onze oorlogshelden zoals dat zou moeten in een land met een sterke volksgeest. Dat is ook gehoorzamen door te herdenken wie u voorging en hoe fragiel het allemaal is, niet vanzelfsprekend.
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Er zijn enkele antwoorden op deze vraag: roken bestrijdingsmiddelen gebruiken trouwen = rouwen kinderen maken nepnieuws of een wijf geloven overbodige "geneeskundige" behandelingen ... reeds vernoemd: Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw gat verbranden
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scam En 'wij' maar geld geven om ze daarbij te helpen? Kan ik dat bij het domste plaatsen wat je kan doen, bovenstaande zin?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 april 2021 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Uw gedacht bijstellen door anderen, als je zelfzeker bent.
Laatst gewijzigd door Deo : 10 april 2021 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het domste : Een bank beroven en 's anderendaags terugkeren om een rekening te openen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |