![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 11 december 2004 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De duitsers waren voor WOII ook niet haatdragend tegenover de Joden, er was gewoon een enorme economische crisis, en dan scharen diegenen wie het slecht gaat, gemakkelijk achter diegenen die verandering zullen brengen... Al staan de meesten niet stil bij welke verandering, en wat de gevolgen zullen zijn!
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jonas Elossov vond dat mijn vraag droop van de veronderstelling dat allochtonenaantal gelijk hing met racisme. Ik blijf erbij dat net dat niet mijn bedoeling was, maar dat het om een gewone vraag ging. Ipv dat Jonas die vraag gebruikte om aan te tonen dat het VB mis zat, richtte hij zijn energie op het feit dat ik racistische veronderstellingen had. Een gemiste kans van hem om die vraag te benutten en het VB te kortwieken, is door zijn onvoorzichtigheid verandert in een antwoord van hem dat vooringenomen was, een vraag bestempelen als taboe en beantwoorden met een veroordeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar soit! Wat ik aan deze kolommekes weer niet weet (of snap! ben maar een stomme vlaamse deerne) is over welke groepen men het heeft! 1. "Belgen van geboorte": zijn dat autochtone belgen (zijnde geboren uit autochtone ouders) of zitten daar ook allochtone belgen bij (zijnde hier geboren als Belg, maar uit allochtone ouders) 2. "Allochtonen": zijn d�*t dan de allochtone belgen? of zitten daar de niet-belgen mee tussen? 3. Indien in 2. de niet-belgen ('vreemdelingen' dus - als men dat nog zo mag zeggen) niet bij inzitten, waar staan die dan in het statistiekje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 december 2004 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 december 2004 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het geval van Marion Van San gaat het in de eerste plaats om een onnauwkeurige studie, waaruit geen betrouwbare gegevens kunnen gehaald worden. Ze leidt alleszins niet tot de conclusies die er maar al te vaak door het Vlaams BlokBelang uit gepuurd worden. Overigens maak jij hier dezelfde fout die vele VB-ers maken: die studie gaat immers niet over migranten, maar over migrantenJONGEREN. Je kan er dus in geen enkel geval conclusies aan verbinden die voor de hele migrantengemeenschap van toepassing zijn. Ik zou Van San dus eerder beschuldigen van onwetenschappelijkheid en onnauwkeurigheid en niet zozeer van racisme...
|
![]() |
![]() |