![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terras is open van restaurant waar ik normaal dagelijks naar toe ga, en ik kan weer mee praten met de optimisten en pessimisten hier, haha. Feit is ik heb geen internet aangeschaft en ga zoals steeds gratis op internet omdat het voor mij anders te duur is. En dat nadien de gunsten zouden terug gevorderd worden heb ik wel voorzien. De belofte om meer tijd tot gratis tijd te geven om nieuw klanten te maken bij de internetboeren heb ik genegeerd. Goed wetende dat er niet geleefd kan worden van de hemelse douw. Echter die met gaten in de handen waar steeds weer het geld er doorstroomd, zullen wel weer het meest klagen dat ze geen geld hebben, pffff
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over het feit dat door de coronatoelage, werkloosheid geen 10% maar 33% belast word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() diegene die met moeite de eindjes aan mekaar konden knopen hebben inderdaad een nog moeilijkere periode gehad.
Maar die zagen de bui een jaar geleden al hangen, die nu pas klagen zijn de ééncellige tiethangers die hun eigen naam amper kunnen schrijven maar wel altijd de überconsument uithangen |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wist dat het nog pijn ging doen en heb er dan ook meermaals voor gewaarschuwd. Ik draag liever bij voor Jos dan voor mensen die nog "nooit" bijdroegen maar vinden dat feesten voorrang had moeten hebben op levens redden. Nu door het vaccin alles terug wat losser komt lopen de hospitalen vol met zatlappen en die zouden we dan wel moeten verzorgen ...???
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je ontvangt dan wel 2 keer maar pensioen is iets dat je hebt opgebouwd door bijdragen en in feite een vast recht is eenmaal op pensioenleeftijd. Omdat het pensioen voor zelfstandigen te laag is wordt er wat bijgewerkt. Maar omdat het pensioen bij het inkomen geteld wordt heeft dat geen enkele zin door de verhoogde belastingdruk.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 11 mei 2021 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in ons bedrijf van +600 mensen waren in het begin van de covid een beperkt aantal mensen technisch werkloos volgende ondernemingsraad grote druk van het ABVV om iedereen om beurt technisch werkloos te laden zijn . Zogezegd voor solidariteit, maar eigenlijk voor de Vlaamse premie te krijgen Het ABVV heeft de mensen opgejut en te weinig geïnformeerd voor de belastingval wel, ze mogen het nu gaan uitleggen op de werkvloer
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je belastingsvermindering krijgt hangt af van je ‘andere inkomsten’, niet alleen van de coronabijslag. https://www.test-aankoop.be/geld/bel...heid-en-fiscus Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn pensioen is zogezegd de beloning van voorbije inspanningen. Wat ik nu doe is in plaats van echt in pensioen te gaan is een rijkdom créeren waar werknemers van leven en waar de staat zijn part van neemt. Ik ontvang dus zo maar niet. Uiteindelijk naar gelang de klok tikt doek ik misschien de boel op en neem andere beslissingen, maar alle werknemers gaan er zonder pardon uit. Straat op, not more my problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, ik heb er geen andere woorden voor.
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas mag ik hem blijkbaar niet benoemen, maar we weten allemaal over wie het gaat. Zo lang je erop reageert blijft hij terugkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een uitbetaling van de rente op het geld dat de overheid je tijdens je loopbaan heeft afgepakt. Allé, toch voor zijn die gewerkt hebben in de privé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zou een vast recht moeten zijn of je nu nog bijwerkt of niet. Daar heb je tenslotte je ganse leven voor betaald (blijkt nu, spijtig genoeg aan de overheid).
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel begrensd, maar ja, daar kunnen wij burgers niet veel aan veranderen. Allé, dat geld toch voor sommige, want zij die heel hun leven op andere hun kosten hebben geleefd, hebben niets afgedragen, maar krijgen ook pensioen. |
|
![]() |
![]() |