![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Open gevangenis, medische segregatie middels quasi verplichte deelname aan een medisch experiment en muilkorven, die GEEN invloed hebben op besmetting, kans op ziekte, kans op overlijden. Daar is geen perceptie of gewaarwording mee gemoeid. De enige kritiek die van de virus/vaccin-zeloten nog komt, is "waarom GEHOORZAMEN jullie niet gewoon....
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb geen zin in de zoveelste discussie over aantal doden en oversterfte, oplossingen die grenzen aan het mensonterende. We hebben anderhalf levensjaar verspeeld, van moeten, kunnen, of van wat ook. Niemand was en is gelukkig met genomen maatregelen. Maar ik probeer, zoals velen, te genieten van de zomer die voor de deur staat. Niet kankeren. En ik zie veel mensen die gelukkig zijn. Ook de gevaccineerden. De rest is voor het najaar. |
|
![]() |
![]() |