![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat gaat er bij u, als kamp 3er, echt niet in hé.
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen bedacht men het gekke plan om veel te bidden, en missen op te dragen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Erg hé, ik heb mijn eigen gedacht. Nog erger: het zijn de - mits enige reserve - de verkozenen die de knopen doorhakken. Nog duidelijker? U roept in de woestijn. U vecht tegen de bierkaai.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, de verkozenen hebben geen knopen doorgehakt. Een advocate uit Antwerpen en een sjoemelende professor hebben dat gedaan terwijl ze daar geen mandaat voor hebben gekregen van de kiezer en waarvoor ze ook helemaal het recht niet toe hebben vanuit de functie die hen werd toebedeeld door 2 partijvoorzitters
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
U projecteert “uw gedacht” op de maatschappij, en plaatst u daarmee in kamp 3.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 mei 2021 om 21:52. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is een gepensioneerden-pandemie. Mocht de maatschappij wat ballen aan haar lijf gehad hebben, dan zouden ze hun gepensioneerden afgemaakt hebben om van het gezaag af te zijn. Dan zouden de omstandigheden direct terug normaal geworden zijn.
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 mei 2021 om 07:16. |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
hetzeNeen , de Spaanse griep met ifr tussen 5 en 15 %.
Dan hadden wij de Hongkong en Aziatische griep, even of wat erger dan covid19. Citaat:
Behandelen is de oplossing ipv lockdown en stay-at-home. Vaccinatie - als onderdeel van 'behandeling' - is dan wel positief, maar dat mag onze overheid zeker niet op haar conto schrijven.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 15 mei 2021 om 10:17. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben het niet die mag bepalen, dat klopt. Maar daarna vergis je je. De overheid mag dat. De overheid moet dat zelfs. En jij ... jij moet daar niet mee akkoord gaan. Richt een politieke partij op en laat je stem horen. En dan vergis je je een tweede keer. Een remedie tegen een ziekte, zelfs een preventieve remedie tegen zo een zware ziekte, is nooit fascisme. Het is geneeskunde.
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar voorlopig hang ik dus de 51 % aan. Die zegt dat die twee onverkozenen wel het vertrouwen gekregen hebben in de Kamer.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb mijn gedacht en ik verkondig dat. Dat heeft niks invloed meer dan eenderwelke andere kiezer met zijn gedacht. Jouw spelleke met kampen is goed voor de jongverkennertjes van de scouts.
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik heb een licht getint vermoeden dat jij er ook niet veel van beseft.
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je ziet ook hier op het forum duidelijk dat boven een bepaalde leeftijd mensen zodanig idioot en egoïstisch worden dat ze eigenlijk enkel nog een blok aan het been van de rest van de maatschappij zijn. Afnemen van stemrecht op 70 en stopzetten van uitgebreide medische verzorging boven de 80 zouden de standaard moeten zijn. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, de vorige pandemie die erger was dan corona, was de Hong Kong griep, in 1969. Daar herinnert gij U niks van he. Omdat men toen niet is gaan "bidden en missen opdragen". Die Hong Kong griep heeft op 3-4 weken 10 000 doden veroorzaakt in Belgie, waarvan 40% minder dan 60 jaar oud was. Dus 4000 doden in de aktieve bevolking. 3 keer meer dan corona nu, op meer dan een jaar. En na 3 - 4 weken was het uitgewaaid, en voorbij. Op die 3 - 4 weken was tot 25% van de bevolking ziek, dat merkt men aan de afwezigheden op het werk. Er was ziekteverzuim tot 25%. En het enige wat gij en de meeste mensen zich van toen herinneren, was de maanlanding. Omdat men toen niet zot geworden is zoals deze keer. Er waren nochtans 3 keer meer aktieve doden, en er zouden ook 3 keer meer oude doden geweest zijn als nu, hadden die destijds geleefd. Dat kan je allemaal opzoeken. Maar dat zou U teveel moeite kosten, zelf nadenken. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 mei 2021 om 18:52. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar uw licht getint vermoeden is natuurlijk een deel van wat ge in uw eerste zin zegt, die min of meer correct AL uw inzichten in deze zaak correct weergeeft. Waaronder uw laatste zin.
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sommigen blijven toch appelen met citroenen vergelijken.
Neem nu de periode van de winter 68/69 en de Hong Kong griep. Met de middelen en wetenschap/statistiek van dien tijd, wisten we amper van het bestaan van de pandemie, als ze al half voorbij was. Eén van die maatregelen destijds was: wie in een internaat ziek werd, mocht niet naar huis .... Wil je dat vergelijken met nu? Dat moet je de situatie voorstellen zonder de actuele preventieve maatregelen, die we konden treffen dank zij de toestand in Italië. Sommige uilskuikens geloven nu dat er amper mortaliteit is, en dus de preventie overbodig. Ja, die "zieners" weten natuurlijk perfect hoe alles geëvolueerd zou zijn zonder die preventie. De ergste gevallen van die ontkenners (gelukkig zitten er zo geen op dit forum) zijn echte asociale klootzakken.
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zoals hier : https://forum.politics.be/showpost.p...01&postcount=9 Schoof zijn gebrabbel wordt steeds weerlegd, maar dan gaat hij weer elders razen. De argumenten zijn snel op.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 15 mei 2021 om 21:36. |
|
|
|
|